Skip to main content
Beantwoord

Krijg nogmaals het verzoek om Wifi versterkers retour te sturen

• May 6, 2025
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Krijg een aanmaning voor wifi versterkers terug sturen heb 30 april teruggestuurd heb niks gehoord van of ze zijn aangekomen 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Daante , dat zijn waarschijnlijk huur versterkers geweest.

Bewaar in ieder geval het verzendbewijs lang en goed.

De logistieke afdeling loopt soms wat achter met het verwerken van de retouren, dus je kunt nog wel meer aanmaningen krijgen om te negeren.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 6, 2025

Beste ​@Daante , dat zijn waarschijnlijk huur versterkers geweest.

Bewaar in ieder geval het verzendbewijs lang en goed.

De logistieke afdeling loopt soms wat achter met het verwerken van de retouren, dus je kunt nog wel meer aanmaningen krijgen om te negeren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Dat huur versterker is juist krijg al maanden aanmaningen voor versterkers maar ik heb ze niet hoop dat het opgelost wordt 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • July 1, 2025

Ik heb ook een huurversterker opgezegd, dit is per mail bevestigd zonder verdere instructies, jullie gebeld en er zou een retourdoos gestuurd worden, link van de bestelstatus hier van loopt dood, vertel….waar moet het ding heen ?

Het ideale beeld zou zijn dat er verdere instructies in de opzeggingsmail zouden staan of een streepjescode die je dan kan laten scannen bij een PostNL punt, maak het gemakkelijk dus, hier ligt nog wat werk denk ik….

ik hoor het graag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

heb de wiffi versterker al lang terug gestuurd 30 april bvd

Ook ik heb WiFi versterkers teruggestuurd, al begin februari. Nu 17 september “de laatste herinnering” om apparatuur terug te sturen. Bij de vorige herinnering toch maar eens gebeld. Antwoord was ja hoor ik zie dat wij de versterkers hebben ontvangen en de huur is ook stop gezet. U hoeft niets te doen, gewoon de email negeren. Op mijn vraag of het nu opgelost was klonk het vrolijk dat ze dat niet wist, want het een dingetje in het systeem. Niets aandoen, gewoon de emails negeren.

Na tientallen jaren klant geweest te zijn, was de service de laatste jaren verschrikkelijk slecht. Als je belde over de instabiliteit van internet of WiFi was het altijd de schuld van de klant zelf. Een monteur sturen kon niet, want tot aan de modem was alles in orde en de modem gaf geen foutmelding. Het was juist in het modem waar de ellende ontstond. Nu een paar maanden bij een andere provider, geen klachten meer.

Nu maar weer afwachten wanneer de volgende dreigende email binnenkomt.