Skip to main content
Beantwoord

Melding in MijnKPN over SuperWifi uitschakelen vanaf 3 juli

• June 9, 2025
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

Vanaf 03-07-2025 kan je SUPERWIFI uitzetten. Het is wel mogelijk om meer punten bij te huren of andere internetopties aan te passen.

Dit staat in mijn kpn app waar is dit voor  b.v.d.

Beste antwoord door Noordzee

En waar is dat voor  ik heb die spullen net 1 week😔

Hallo ​@Flambo ,

Je huurt de SuperWifi sinds 3 juni 2025. De minimale huurperiode is één maand. Dus de eerst mogelijke opzegdatum is 3 juli 2025. 

Je kunt de SuperWiFi natuurlijk ook vanaf 3 juli 2025 blijven huren. Daarvoor hoef je niets te doen. Het verschil met nu is dan alleen dat je per direct die punten kunt opzeggen.

Meer informatie:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• June 9, 2025

Jij huurt 1 of meerdere SuperWiFi's. Vanaf 3-7 kun je dat stopzetten. Dan moet je de SuperWiFi's weer terug sturen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 9, 2025

• June 9, 2025

reden: “Het huren van SuperWifi kan je maandelijks opzeggen” bron
Dus minimaal de 1e maand huren.

• June 9, 2025

Het hoeft niet. Maar het kan vanaf 3-7. Als je die SuperWiFi's niet meer wilt, dan kan je ze vanaf 3-7 terug sturen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 9, 2025

Als ik op het internet zoek komt er een ander iets bij    maar de superwifi blijft ook gewoon doen

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Hallo ​@Flambo ,

Je huurt de SuperWifi sinds 3 juni 2025. De minimale huurperiode is één maand. Dus de eerst mogelijke opzegdatum is 3 juli 2025. 

Je kunt de SuperWiFi natuurlijk ook vanaf 3 juli 2025 blijven huren. Daarvoor hoef je niets te doen. Het verschil met nu is dan alleen dat je per direct die punten kunt opzeggen.

Meer informatie:

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 9, 2025

Ik wil het helemaal niet opzeggen   lees a.u.b de eerste post

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 9, 2025

Dan zeg je het toch niet op. Er staat ook niks in over 'moeten'. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 9, 2025

Ik wil het helemaal niet opzeggen   lees a.u.b de eerste post

Het bericht in de mijn KPN app is puur ter informatie. Je moet er verder niets achter zoeken.