Skip to main content
Vraag

Mesh werkt niet met SuperWifi 2 punten

• March 20, 2026
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Robbietobbie
Helper
Forum|alt.badge.img

Zoveel topics hierover, geen enkele oplossing gelezen helaas. Drie super wifi (zwart) staan, werken prima. 

Maar gaat iemand aan de wandel (telefoon, tablet of laptop) dan werkt het mesh gedeelte niet. Wifi wordt afgesloten en schakelt over naar mobiel. Erg vervelend, iemand die een oplossing weet (alsjeblieft niet gaan roepen factory reset, opnieuw aansluiten, etc. Dat kost alleen maar ergernis en onnodig veel tijd). 

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • March 20, 2026

Als ik het goed heb, is dit in onderzoek en komt er een update aan om dit probleem te verbeteren. Is dit nog steeds accuraat ​@Erik van KPN of was dit inmiddels al opgelost ?

Robbietobbie
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 20, 2026

Dan ben ik - en velen met mij - zeer benieuwd. 

• Deelnemer
  • March 21, 2026

*volg*

Ik blijf wel verbonden met de wifi, maar deze wordt onwerkbaar langzaam. (<1Mbs)

Jouw telefoon zal slimmer zijn en bedenken dat roaming data een stuk sneller is.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Klopt ​@bnh, houd de product updates in de gaten. Rechtsboven kun je je daarop abonneren, dan krijg je bij iedere update een e-mail.

Verder zijn op onze kennisbank alle stappen te vinden die je kunt doorlopen om problemen op te lossen met de SuperWifi Punten: