Skip to main content
Beantwoord

MijnKPN app toont 0 verbonden apparaten met de wifiversterkers

• January 29, 2026
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb 2 superwifi versterkers  echter op de app zie ik 0 verbonden apparaten. echter op die op zolder ben ik wel verbonden met mijn smartphone dit kon ik zien dmv een wifi analyser en de signaal sterkte.

Beneden zat ik eerst op het Modem zelf en later een keer op versterker die op 2 meter afstand staat van het modem.

Mijn vraag is nu waarom geeft de app 0 verbonden app op de beide versterkers en mijn 2e vraag is moet op mijn modem de wifi uitstaan zoals ik dacht dat  dit door de monteur was uitgeschakeld omdat er ook al een versterker was aangesloten. Mijn modem is een Experia Box V10 ivm Pairbonding.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@PeterUitWaalwijk, welkom bij onze community en fijn om te zien dat Flitsend je al op weg heeft geholpen. 

Allereerst goed om te weten of alles verder goed werkt, appraten maken namelijk inderdaad verbinding met de beste optie. Het komt ook soms voor dat dit niet goed wordt weergegeven in de interface. In dat laatste geval kun je onderstaande stappen uitvoeren: 

• Log in op de modem. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  • Ga naar Instellingen > Systeem
  • Klik op Herstart Thuisnetwerk

Ik hoor graag van je. 

3 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • January 29, 2026

Goedemorgen ​@PeterUitWaalwijk 

Wifi op de experiabox V10 hoeft tegenwoordig niet meer uit te staan, het mag natuurlijk wel. Je apparaten zoeken altijd de snelste verbinding, misschien staan je SuperWifi punten niet goed gekoppeld en leveren ze dus geen snellere verbinding dan het modem? Heb je dat overzicht gezien in de MijnKPN app, mijnmodem.kpn of een andere app? 

Het overzicht zag ik in  mijnkpn app.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2026

Hi ​@PeterUitWaalwijk, welkom bij onze community en fijn om te zien dat Flitsend je al op weg heeft geholpen. 

Allereerst goed om te weten of alles verder goed werkt, appraten maken namelijk inderdaad verbinding met de beste optie. Het komt ook soms voor dat dit niet goed wordt weergegeven in de interface. In dat laatste geval kun je onderstaande stappen uitvoeren: 

• Log in op de modem. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  • Ga naar Instellingen > Systeem
  • Klik op Herstart Thuisnetwerk

Ik hoor graag van je.