Skip to main content
Vraag

Na update werken de versterkers niet meer, lampjes branden rood

• December 2, 2025
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

na een aangekondigde update van KPN vannacht werken beide versterkers niet meer. Ze geven beide rode lampjes. Ik heb ze al opnieuw opgestart (een paar keer) en ook via de WPS koppeling gereset. Wat kan ik nog meer doen?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • December 2, 2025

aan de achterkant van de wifi punten zit een klein reset knopje. deze 10 sec indrukken tot het lampje rood gaat knipperen. hierna de beide versterkers met een vaste netwerk kabel, minimaal 1 uur aan het modem aangesloten laten. hiermee halen ze de laatste firmware versie binnen en worden goed gekoppeld aan het modem. na dit uur kun je ze weer op de vaste plek neerzetten.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Hartman J, welkom op de KPN Community!

Balen dat de SuperWifi niet meer werken na een update. Dat ze een rood lampje geven, betekent dat er duidelijk iets niet helemaal goed is gegaan. ​@joey92 geeft je daarvoor al een goede tip:

aan de achterkant van de wifi punten zit een klein reset knopje. deze 10 sec indrukken tot het lampje rood gaat knipperen. hierna de beide versterkers met een vaste netwerk kabel, minimaal 1 uur aan het modem aangesloten laten. hiermee halen ze de laatste firmware versie binnen en worden goed gekoppeld aan het modem. na dit uur kun je ze weer op de vaste plek neerzetten.

Voor uitgebreide instructies en instructies over wat te doen als dat stappen niet werken, raad ik je aan dit artikel door te nemen: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje. Als je op de link klikt, kom je precies op het juiste stuk terecht.

Hopelijk lukt het hiermee de boel weer aan de praat te krijgen.