Skip to main content
Vraag

Problemen met SuperWiFi punt

• October 21, 2025
  • 33 reacties
  • 243 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Het gaat een beetje af en aan inderdaad. Ben je ook al eens ingelogd op het modem (via mijnmodem.kpn) en daar naar Instellingen en dan Systeem gegaan? Daar heb je een optie om het Thuisnetwerk te herstarten, ik ben benieuwd wat er gebeurt als je die probeert. Dat is iets anders dan het terugzetten naar fabrieksinstellingen wat eerder werd besproken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 13, 2026

Beste Jasper

Het was 16.00 uur weer zover alweeeeeeeer 1 wifi versterker eruit geklapt.Het is nu weer 7 dagen geleden  en over 7 dagen zal de versterker erweer uit klappen. Ik heb gedaan zoals je beschreven hebt dus ben benieuwd over 7 dagen en ik ga morgen  kpn maar weeeeeeeeer bellen het is toch niet normaal meer en ik heb helemaal niets meer gehoord van kpn ik zou een email krijgen binnen 3 werk dagen en op 6-1-2026 was de versterker erweer uit geklapt ik heb al ruim 30 keer gebeld. Wat een klotezooi.

Mvg Geert 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 20, 2026

Beste 

Er is weeeeer 1 wifi versterker uitgevallen. Heb kpn weeeer gebeld en nu komt eindelijk een monteur  langs morgen. Eindelijk is er iemand bij kpn die ik aan de lijn had zou slim om monteur te sturen en maar hopen dat die iets kan vinden.

Mvg Geert 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 26, 2026

Hi G Wessels, we zijn inmiddels en tijd verder. Ik wilde toch nog even controleren of alles nu stabiel werkt nadat de monteur langs is geweest en wat hij heeft kunnen vinden. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 26, 2026

Beste  Alex

Monteur is langs geweest heeft modem en wifi versterker iets verplaats en heeft verder niets gevonden. Monteur belt Woensdag terug of het geholpen heeft. Maar de stroom is er Vrijdag 23 Jan een kwartier afgeweest dus dan zal 7 dagen later weeeer 1 wifi versterker weeeeeeer uitvallen. Dus dan vraag ik hem of hij me Maandag terug wil bellen. Hij had deze klacht nog niet gehoord.

Mvg Geert 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 5, 2026

Beste Alex 

Monteur is weer langs geweest en een nieuwe wifi versterker geplaats en die doet het nog steeds het is nu 8 dagen geleden. Dus nu maar hopen dat het zo blijft en dat het probleem is opgelost. Na ruim 30 maal kpn bellen. Snap niet dat het allemaal zo moet gaan.

Mvg Geert 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 10, 2026

Hi G, dit klinkt ook niet iets als wat standaard voorkomt. Ik ben wel blij dat die monteur zo zijn best heeft gedaan om dit op te lossen en dus ook blij dat alles nu goed werkt. 

Ik wil je ook graag bedanken voor de terugkoppeling hier. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 10, 2026

Beste Alex 

Tot nu toe werken de versterkers allebij goed dus we gaan ervan uit dat het zo blijft bedankt voor de terugkoppeling en reactie. 

Mvg Geert