Skip to main content
Beantwoord

Sinds update blijven de lampjes op mijn superwifi punten groen knipperen

• June 2, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

We hebben vrijdag een update gehad van onze aansluiting ( volgens een bellende medewerker ) sindsdien blijven de leds van zowel SW1 als SW2 groen sne; knipperen.

Heb al diverse resets uitgevoerd maar probleem blijft.

De opstelling staat zo al jaren dus afstand oid kan het niet zijn.

Daarnaast kampen we al vanaf het begin met een instabiel netwerk. Onze camera's verliezen regelmatig verbinding en telefoon geeft aan instabiel netwerk.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Freddy Reiniers, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Wat zijn verder de klachten, naast dat de lampjes knipperen? Heb je nu helemaal geen wifi? En welk type modem heb je in gebruik? En hoe zijn de SuperWifi punten daarmee verbonden?

Ik begrijp dat je al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice, heeft mijn collega aangegeven dat de aansluiting zelf een update heeft gehad? Of kan het zijn dat je apparatuur (zoals je modem) van een update is voorzien? 

Als je apparatuur een update heeft gehad, kan het zijn dat het noodzakelijk is om een ‘schone installatie’ uit te voeren. Hoe je dat doet, lees je in het volgende artikel:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 4, 2025

Welkom op de community ​@Freddy Reiniers, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Wat zijn verder de klachten, naast dat de lampjes knipperen? Heb je nu helemaal geen wifi? En welk type modem heb je in gebruik? En hoe zijn de SuperWifi punten daarmee verbonden?

Ik begrijp dat je al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice, heeft mijn collega aangegeven dat de aansluiting zelf een update heeft gehad? Of kan het zijn dat je apparatuur (zoals je modem) van een update is voorzien? 

Als je apparatuur een update heeft gehad, kan het zijn dat het noodzakelijk is om een ‘schone installatie’ uit te voeren. Hoe je dat doet, lees je in het volgende artikel:

Â