Skip to main content
Antwoord

Sinds update van V10 werken mijn SuperWifi punten niet meer zo goed

• November 28, 2025
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen, Kan iemand mij helpen. Ik had 3 sw1 versterkers en een prima verbinding met mijn wifi. Na de upgrade van vorige week is alles naar de knoppen. Regelmatig wordt mijn verbinding met mijn SW1 op zolder onderbroken. Als ik een speedtest doe met ookla kom ik niet verder dan 3Mbps. 
Ik heb alles al eens gereset en ook terug naar fabrieksinstellingen…
helaas kan ik maar 1 sw pratend krijgen. Zet ik er nog 1 aan dan krijg ik helemaal geen verbinding meer.

Het thuis front begint inmiddels ook te klagen. Ben ik blij met deze update? NEE

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@AndreH1965, welkom allereerst bij onze community. 

Ik kan me goed voorstellen dat het thuisfront in opstand komt. Ik denk graag mee. 

Ik lees dat je alles hebt gerest. Voor de zekerheid, heb je dit gedaan zoals via de link hieronder precies wordt uitgelegd? Dit is namelijk belangrijk, doe dit dus als je dat nog niet hebt gedaan. 

Werkt dit dan nóg niet? Dan wil ik graag weten welke modem je hebt en hoe de lampjes branden of knipperen op de SuperWifi's. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 30, 2025

Hi ​@AndreH1965, welkom allereerst bij onze community. 

Ik kan me goed voorstellen dat het thuisfront in opstand komt. Ik denk graag mee. 

Ik lees dat je alles hebt gerest. Voor de zekerheid, heb je dit gedaan zoals via de link hieronder precies wordt uitgelegd? Dit is namelijk belangrijk, doe dit dus als je dat nog niet hebt gedaan. 

Werkt dit dan nóg niet? Dan wil ik graag weten welke modem je hebt en hoe de lampjes branden of knipperen op de SuperWifi's. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Hoi Alex, Ik lees het net door en ik heb alles gedaan behalve het restten van het V10 modem. Zodra ik tijd heb zal ik de gehele procedure helemaal doorlopen van a t/m z. Voor nu heb ik het opgelost met een DVS en de boel ziet er stabiel uit. Wordt vervolgd

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 4, 2025

Fijn om te horen dat het voor nu opgelost is. Hou ons hier op de hoogte en laat het weten mocht je nog vragen hebben.