Skip to main content
Antwoord

Sinds update werkt Experia Wifi versterker niet goed meer, lampjes gaan uit

• August 13, 2025
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Een tijd geleden heeft kpn een update gedaan en sinds die tijd werkt mijn experia wifi versterker niet meer goed. Lampjes branden voor even en dan gaat alles weer uit. Na reset weer even aan en dan weer uit.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@MILAN27. Er lijkt iets dan niet helemaal goed te gaan met je Experia Wifi versterkers. Je kunt dan het beste even helemaal met een schone lei beginnen en een schone installatie doen. Dan reset je de versterkers en ook de Experia Box in een bepaalde volgorde. Hieronder vindt je de instructie voor SuperWifi punten, maar deze geldt ook voor de Experia Wifi. Behalve dat er geen paars lampje gaat branden, maar het Wifi lampje gaat knipperen. 

Zou je dat eens willen proberen? 

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 13, 2025

Beste ​@MILAN27 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en met welke firmwareversie.

Bedoel je met je wifiversterker de zwarte vierkante, die je uitsluitend bekabeld op de modem aan kun sluiten?

Welke firmwareversie heeft de versterker?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 14, 2025

Het is inderdaad het vierkante zwarte kastje die bekabeld is. Wat bedoeld u met firmwareversie?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2025

Hoi ​@MILAN27. Er lijkt iets dan niet helemaal goed te gaan met je Experia Wifi versterkers. Je kunt dan het beste even helemaal met een schone lei beginnen en een schone installatie doen. Dan reset je de versterkers en ook de Experia Box in een bepaalde volgorde. Hieronder vindt je de instructie voor SuperWifi punten, maar deze geldt ook voor de Experia Wifi. Behalve dat er geen paars lampje gaat branden, maar het Wifi lampje gaat knipperen. 

Zou je dat eens willen proberen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 25, 2025

Dag

Dank voor uw reactie. Het lijkt erop dat het nu beter gaat. Ik ga duimen dat het zo blijft. 

Wimj1966
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 6, 2025

Ik heb het zelfde probleem met deze WiFi versterker. 

Het blijft na de update een probleem. 

Heb ook al vanalles geprobeerd. 

Nu maar 2 nieuwe WiFi versterkers 

Gekocht bij kpn 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 7, 2025

Hier ook nog steeds slechte wifi op verdieping één en twee. Vervelend om iedere keer maar weer wat vernieuwends te moeten kopen. Betaal me scheel aan het abonnement zou je toch goede wifi verwachten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 7, 2025

Hier ook nog steeds slechte wifi op verdieping één en twee. Vervelend om iedere keer maar weer wat vernieuwends te moeten kopen. Betaal me scheel aan het abonnement zou je toch goede wifi verwachten.

Nee hoor, je betaalt voor een internet verbinding bekabeld aangesloten op 1 apparaat, meestal een pc of laptop.

Â