Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 1 geeft geen bereik in tuin, is SuperWifi 2 sterker en combineerbaar?

• April 30, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb een superwifi 1 welke via lan aangesloten is, deze staat naast een buitenmuur, maar het signaal komt (ook door de tuindeur) niet naar buiten. (overkapping zit aan de andere zijde van de muur).  Is superwifi 2 veel sterker om het signaal over te brengen?   Superwifi 1 en 2 kan door elkaar heen gebruikt worden?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Edwin0967, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Marlon, waarvoor dank. 

De SuperWifi 1 en 2 zijn wel met elkaar te gebruiken. Ik verwacht echter ook niet dat een SuperWifi 2 zal helpen. De SUperWifi die je al hebt staat nu tegen de buitenmuur aan geef je aan. Wat je nog kunt proberen is om de SuperWifi te verplaatsen, bijvoorbeeld bij het raam richting de tuin. Ik kan het vanaf hier niet inschatten dus het is even uitproberen of dat beter werkt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• April 30, 2025

Nee. Die is niet veel sterker. Als je nu niets hebt met je niet verwachten dat je met een zwarte SuperWiFi plots een goed bereik hebt.

Ze zijn combineerbaar. Als ze beide op dezelfde firmware draaien.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Hi ​@Edwin0967, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Marlon, waarvoor dank. 

De SuperWifi 1 en 2 zijn wel met elkaar te gebruiken. Ik verwacht echter ook niet dat een SuperWifi 2 zal helpen. De SUperWifi die je al hebt staat nu tegen de buitenmuur aan geef je aan. Wat je nog kunt proberen is om de SuperWifi te verplaatsen, bijvoorbeeld bij het raam richting de tuin. Ik kan het vanaf hier niet inschatten dus het is even uitproberen of dat beter werkt.