Skip to main content
Vraag

SuperWifi versterker 2 maakt geen verbinding met modem

• December 8, 2025
  • 2 reacties
  • 7 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

Mijn super WiFi versterker 2 maakt geen verbinding met het modem. Het modem staat samen met super WiFi versterker 1 beneden in de meterkast. Versterker 2 staat op zolder en is via een internetkabel verbonden met het modem beneden. Deze kabel zou moeten functioneren, want de laptop kan ik via deze kabel ook met het modem verbinden. Versterker 2 deed het tot voor kort wel op de overloop op de 1e verdieping zĂ²nder internetkabel. Maar dat doet hij sinds dit weekend ook niet meer. Hij brandt in beide gevallen oranje. Het modem in de meterkast is inmiddels niet meer van KPN, maar dat zou op zich geen probleem hoeven zijn aangezien versterker 1 het wel gewoon doet. De monteur die het geĂ¯nstalleerd heeft gaf ook aan dat de KPN WiFi versterkers prima icm dit modem werken.

Is er misschien iemand die hier verstand van heeft en mij hier verder mee kan helpen zodat ik boven ook internet heb en kan werken?

Alvast vriendelijk bedankt.

Groet, Chantal

2 reacties

• December 8, 2025

Heb je witte SuperWiFi's of zwarte?

De witte SuperWiFi's kunnen niet meer zonder Experiabox of KPN Box als ze de nieuwste firmware hebben. Dan kan je ze in de kliko gooien.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2025

Ik heb twee zwarte WiFi versterkers ..