Skip to main content
Vraag

Waarom kan ik geen 4de SuperWifi 2 punt huren?

• June 19, 2026
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo allemaal,

Kan iemand mij uitleggen waarom ik geen 4d super wifi2 hotspot kan huren, volgende de medewerker die ik telefonisch sprak was dit systeem technisch niet mogelijk via de telefoon maar mogelijk wel in de winkel.

Groet,

Henk

6 reacties

• June 19, 2026

Beste ​@Steenwijkh heb je het in de winkel al geprobeerd ​@Steenwijkh ?

Als het via de winkel lukt, krijg je deze niet meteen mee, maar wordt deze opgestuurd.

In de winkel hebben ze alleen maar koop-apparaten.

Bij het bestellen van een nieuw abo zie ik inderdaad een maximum van drie staan.

Hoe het voor bestaande klanten werkt weet ik niet, nogmaals, de winkel weet antwoord.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@Steenwijkh, welkom bij de community!

Dat is een goede vraag. Op onze informatiepagina over SuperWifi huur staat namelijk dat je maximaal 6 SuperWifi punten kunt huren. Bestellen kan online, via de klantenservice of in de winkel en de punten worden vervolgens thuisbezorgd.

Het zou dus niet zo moeten zijn dat een 4e SuperWifi punt in het algemeen niet mogelijk is. Mogelijk liep de medewerker tegen een beperking aan in het bestelsysteem of speelt er iets specifieks bij jouw abonnement.

Heb je op dit moment al 3 gehuurde SuperWifi 2 punten actief? En gaat het om gehuurde punten of heb je er ook zelf één of meer gekocht? Dan kunnen we even meedenken wat hier precies aan de hand is. 😊

• Auteur
  • Topper
  • June 22, 2026

Hi Serenay,

Op dit moment heb ik er drie in huis, alle drie gehuurd via kpn.

Ik ben wegens tijdsgebrek nog niet naar een winkel geweest. 

Groet,

Henk 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@Steenwijkh, dank voor je terugkoppeling! Zou je je community-profiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN-moderators.

Dan kijk ik graag even met je mee om te achterhalen waar de klantenservicemedewerker precies tegenaan liep bij het bestellen van een 4e SuperWifi punt. 😊

• Auteur
  • Topper
  • June 23, 2026

Hi Serenay,

Ik heb de gegevens aangevuld. Echter zou het kunnen dat het op Naam van mijn echtgenote staat.

Als dat zo is wijzig ik het naar haar geboortedatum.

Groet,

Henk

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 23, 2026

Hallo ​@Steenwijkh, dank voor je terugkoppeling! Zou je je community-profiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN-moderators.

Dan kijk ik graag even met je mee om te achterhalen waar de klantenservicemedewerker precies tegenaan liep bij het bestellen van een 4e SuperWifi punt. 😊

@Serenay van KPN 

Via de MijnKPN-app kun je ook “maar” drie SuperWiFi-punten huren. 

Een alternatief zou kunnen zijn om drie punten te kopen en drie punten te huren.