Skip to main content
Vraag

Wifi punten wisselen tussen rood, paars en groen en leveren instabiele Wifi

• September 14, 2026
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Wij hebben al jaren KPN, geen glasvezel, want dat wordt hier niet aangelegd ivm con-collega's. De wifi heeft altijd goed gewerkt, we hebben ondertussen 4 Superwifi punten, 3 via de KPN en 1 van ons zelf. Dit heeft altijd goed gewerkt, maar sinds een paar maanden, valt de wifi iedere keer weg. Op advies van een aardige dame van de KPN het 4e wifi punt aangeschaft.  Dit ging tijdelijk goed. Toen weer hetzelfde probleem. Alles gereset, geupdated andere wifi punten geprobeerd.  Een jongeman van de KPN gaf aan dat ik op de experiabox wij het internet moesten uitzetten omdat 1 wifipunt bedraad aan de modem zit.  Dat weer gedaan, en nu de laatste week, weer iedere keer dat we problemen hebben met de wifi.  Wederom contact gehad, er zou 1 punt zijn welke niet goed, netjes het serienummer van de wifi gekregen, wederom gereset en geupdate. Rest voorzien van een update, en nu begon het vandaag weer. Heeft iemand nog een tip of idee wat ik kan doen, 

5 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 14, 2026

Beste ​@geintjes welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen met welke firmwareversie?

Welk merk en type wifipunten heb je en met welke firmware?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2026

We hebben een experiabox v10 modem en die zwarte wifi versterkers van de kpn. Superwifi. Firmware? Weet ik niet

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 14, 2026

Heb je het modem ook gereset?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2026

Allemaal gedaan. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2026

Ik nu weer geen wifi alles weer opnieuw opgestart. Ben er echt gigantisch klaar mee. Kpn wil graag nu  een  oplossing