Skip to main content
Vraag

Wifi werkt goed, maar MijnKPN app geeft steeds SW2's als offline aan

• August 11, 2026
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Mijn wifi-netwerk werkt gewoon prima, maar bij het inloggen op de kpn app geeft hij elke keer aan dat ze offline zijn. 

Bij het opnieuw opstarten van de V10 gaat het een paar dagen goed en plotseling geeft hij zo weer aan dat ze offline zijn .

Alle 4 versterkers branden ook gewoon groen. 

Nu had ik 4 dagen geleden een update van de v10 en gehoopt dat kpn dit probleem had opgelost maar nee helaas. 

Mijn vraag nu waarom gebeurd dit steeds  ?

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28

Hi ​@arnold pluim, goed dat je dit aankaart. 

Dit lijkt te komen door een weergavefout in de Mijn KPN en de interface, dit werkt nog niet altijd goed. Hier werken we nog aan. Als het verder goed werkt heeft dit verder geen invloed, je hoeft dan verder niets te doen. 

• Auteur
  • Topper
  • August 13, 2026

Het vermoeden dat het bij kpn lag had ik al .

Het werkt prima zo , maar kpn had begin deze week een modem update gedaan op de v10 en had gehoopt het daarmee opgelost was .

Maar ook als ik rechtstreeks op het modem inlog staat er ook offline dus het is echt iets tussen de v10 en de versterkers 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 14, 2026

Snap ik, ook wat ik dacht. Voor nu dus laten staan, belangrijk is dat alles werkt. En mijn excuus mocht het onduidelijk zijn geweest. 

• Auteur
  • Topper
  • August 14, 2026

Nee hoor alex het is duidelijk, het belangrijkste is voor mij dat kpn van het probleem afweet en dan zal het tzt vast opgelost worden. 👍