Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hallo,Geen bbc one en two en geen national geograpick met nieuwe digitenne ontvanger. Ik heb een buitenantenne.
Ik heb de afgelopen twee dagen een abonnement aangeschaft (internet + een console die ik mag kiezen). Mijn vraag is of ik pas over anderhalve maand kan kiezen welke console ik wil. Ik wil graag weten of de PlayStation tegen die tijd nog op voorraad is, gezien het principe 'op = op'. Anders zou ik het abonnement willen opzeggen als er geen PlayStation meer beschikbaar is.
Ik kan geen VPN verbinding maken met Forticlient als ik een hotspot maak op mijn iPhone. Als ik een andere APN instel zoals advancedinternet of portalmmm.nl wil mijn laptop überhaupt niet eens verbinden met de hotspot. Of ja, wel verbinden maar er is dan geen internet. Als ik een zelfde iPhone gebruik met bijvoorbeeld een Odido of Vodafone simkaart werkt het prima.
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
Nadat de haperende Stingray (radio) verbinding is verholpen word ik nu geconfronteerd met het feit dat nu de verbinding van mijn tv( en radio) dezelfde haperingen vertoond.Voor een paar seconden valt de verbinding weg geluid weg beeld op zwart, geluid is eerder terug dan beeldVoor het geval iemand bedenkt dat? Ik heb al handelingen uitgevoerd als modem gereset, kastje aan uit en dan voor langere tijd om ervoor te zorgen dat alles opnieuw opgestart moet worden voor het geval er een update niet mee was genomen.Weet dat er een aantal nachten geleden er een update is uitgevoerd waardoor oa al Stingray hikken vertoonde.Graag een oplossing. Overigens laptop verbinding vertoond geen hikken.
Nou, sindskort KPN klant maar het gaat niet zo lekker opeens. De eerste paar weken geen probleem gehad en super blij met de nieuwe snelheid maar sinds het weekend last van een connectie die om de haverklap heel kort weg is. Heb de modem/kastje etc al spanningsloos gemaakt. Zowel WIFI als bedraad is een probleem en tijdens zo een “storing” via de Online service tool ernaar laten kijken en die zag ook een probleem. Zou iemand mijn verbinding kunnen bekijken en dat bevestigen?
Ik heb sinds juni al problemen met mijn iPhone 11 de bekende 4g problemen en met bellen dat de tegenpartij mij niet hoort hiervoor heb ik een splinternieuw toestel van Apple gekregen helaas zelfde problemen.juli kpn het probleem voorgelegd deze waren er mee bezig maar dit kon even duren.na een maand heb ik een leentoestel iPhone 15 genomen aan gezien ik de problemen spuugzat was.kpn wil mijn iPhone 11 problemen niet meer oplossen zij zeggen dat ik geen problemen meer heb. Ik heb alles uitgelegd dat ik tijdelijk een ander toestel heb, kpn zegt u hebt geen probleem meer punt uit.
KPN weigert mijn opgezegde spotify om te zetten van premium naar free.
ik kreeg 23 september een mail dat ik binnen 7 dagen weer een mail zou krijgen dat mijn internet snelheid gratis zou worden verhoogtdeze mail heb ik tot op heden nog niet ontvangen en ook is mijn snelheid niet veranderdwat nu te doen?heb de klantenservice al gebeld maar die kan mij niet verder helpenblijkt dat een aparte afdeling van kpn hierover gaat en hier kun je niet mee in contact komen
Ik kan sinds een tijdje niet meer inloggen met apps van krant, bank, Weer, enz. Als ik op ons eigen kpn netwerk ben. Als ik het netwerk uitzet dan lukt het wel. Hierdoor gebruik ik steeds extra data, wat niet de bedoeling is.Eerder lukte het altijd wel. Ik heb een galaxy S24 telefoon. Modem is KPN box 12, als ik in de mijn thuis kon app kijk zie ik dat hrt modem op 2.4 Ook de apps van kpn openen gaat heel traag.
Waarom kan ik maar 4 abonnementen toevoegen in mijn KPN app? Wij zijn met 5 en ik wil wel het huidige verbruik kunnen zien.. wat nu?
Hello. Yesterday I renewed my subscription choosing also an smartphone OnePlus 12. Today I got the message "the device is not in stock". The time that I'm writing this topic the device is still available on website guys. So can you give me an ETA when I'm gonna receive the device? From tomorrow I have no more phone and I really need it, thinking that you gonna deliver it in time. Thanks.
HalloIk wilde mijn e-sim activeren op mijn iPhone 14 pro max en ik loop tegen het probleem aan dat ik dit scherm (zie bijlage) niet naar beneden kan scrollen. Ik kan dus wel de bovenkant van een blauwe knop zien maar dit scherm en het scherm ervoor is niet scrollbaar.heeft iemand een idee hoe dit te fixen? mvg