Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Nou, sindskort KPN klant maar het gaat niet zo lekker opeens. De eerste paar weken geen probleem gehad en super blij met de nieuwe snelheid maar sinds het weekend last van een connectie die om de haverklap heel kort weg is. Heb de modem/kastje etc al spanningsloos gemaakt. Zowel WIFI als bedraad is een probleem en tijdens zo een “storing” via de Online service tool ernaar laten kijken en die zag ook een probleem. Zou iemand mijn verbinding kunnen bekijken en dat bevestigen?
For quite some time now, my Internet connection has been randomly slower on certain websites. For example let’s call this website A; I can access A just fine from any other Wi-Fi connection or mobile data, however when I attempt to access A from my home Wi-Fi, the connection is *significantly* slower, to the point of being unusable (but it still technically establishes the connection to A). Sometimes this slowness goes away for some days and then comes back, all in a seemingly random way. Any help? I have tried looking for a phone number to call but didn’t find any.
Ik raak even de weg kwijt met het bedrag van het TV Pluspakket.Op 3 oktober mijn ouders geholpen samen met de KPN meneer aan de deur als nieuwe klant bij KPN glasvezel waarop te zien is dat het TV Pluspakket €6,99 kost. Hier is diezelfde dag telefonisch alles bevestigd met de klantenservice. Zie hieronder:Op 4 november was de overgangsdatum naar KPN en heb alles geïnstalleerd en kreeg die dag gelijk een factuur waar nu in staat dat het TV Pluspakket ineens €9,99 kost, terwijl we akkoord zijn gegaan met de bestelling van een maand geleden. Ik neem aan dat dit leidend is.Zie hieronder:Op de website van KPN staat dat het Pluspakket €9,99 kost en ik heb nog even mijn laatste factuur bekeken en daar staat dat het pluspakket €6,99 kost met een TV+ abonnement.Aanvullend: Ik weet dat het pluspakket gratis is als je mobiel erbij doet, maar dat kan nog even een paar maandjes niet. Wat gaat hier niet goed? Dit is een verschil van €3,- per maand.
Bij personen en apparaten in het progje/app staat mijn pc twee keer vermeld.Wat kan hier de oorzaak van zijn?Ter info:Up to date hard- en software, Win11, VPN. Wifi en bluetooth uitgeschakeld.
Ik heb zojuist Internet en TV afgesloten.Tijdens het samenstellen van het abonnement van mijn voorkeur staat de eenmalige kosten continu op 0 euro.Als ik dan naar winkelwagen ga van mijn nieuwe abonnement, dan staat er ineens 25 euro activatiekosten onder mijn eenmalige kosten.Is dat een fout in de huidige black friday actie?Als de activatiekosten terecht in rekening zijn gebracht, dan zou het fijn zijn als dat ook tijdens het samenstellen van het abonnement al zichtbaar is. In alle vormen en combinaties die ik probeer komen ze hoe dan ook in mijn winkelmand terecht.
hoe stel ik mijn eigen modem in ik heb namelijk een sitecom x5 N600
Ik heb multisim geïnstalleerd op mijn smartwatch, maar ik heb een ander telefoonnummer op mijn watch gekregen. Ik word nu ook regelmatig gebeld door vreemdelingen die op zoek zijn naar iemand anders. Als ik vanaf mijn horloge bel, zien mensen niet dat ik het ben, maar zien ze een raar nummer.
Ik krijg een mail, bij verlenging 2 jaar krijg ik een soundbar. Alleen bij doorklikken kom ik alleen bij kortingsaanbiedingen geen soundbar te bekennen. Hoe kom ik nu bij de aanbieding met die soundbar?Graag advies/tips.
ik wil mijn rekeningnummer wijzigen
Ik ben nu 2 weken overgestapt van de welbekende provider Zi…. Met koper naar KPN 1Gb glasvezel.LET WEL: ER IS NIETS VERANDERD BIJ MIJ IN HUIS, ALLEEN DE KPN APPARATUUR.ik kom van minimaal 600mbps met ziggo nu op nog geen 100mbps, WIFI EN bekabeld. Verbinding valt uit of super traag, iPhone haalt krap 11mbps maar ook MacBook en Windows pc halen krap 90mbps. Met OOKLA Speedtest, snap er niets van. Vanochtend met KPN medewerker gesproken, ze heeft alles met me doorgelopen zoals herstarten en resetten. Ik moest 2 uur wachten omdat het modem data moest laden…..nu 3 uur later geen enkele verbetering heb alles al 3-4 geprobeerd zoals herstarten, resetten naar fabrieksinstellingen, wifi verbeteraar, andere cat5 kabels tot 4 verschillende, kabels doorgemeten en alle contacten zijn verbonden………niets heeft geholpen, ik weet het ook niet meer maar baal enorm, als ik dit had geweten was ik niet geswitcht, ik werk thuis en dit is niet te doen zo.
Hallo,Ik wil een specifieke poort naar twee verschillende ip’s forwarden.In de vorige versie maakte ik voor elke poort naar elke machine een applicatie aan.Hoe werkt dat in deze versie?