Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb op 26 november mijn internet aangesloten en na 2 weken zou ik dan een mail krijgen van kpn zodat ik de welkomstcadeau kan bestellen. Na 2 weken wachten heb ik geen mail gehad en bel ik met de klantenservice zeggen ze je hebt pas 30e aangesloten, maar dat klopt niet. Ik ben ook overgestapt omdat je een gratis playstation 5 zou krijgen, maar nu moet ik nog 4 dagen extra wachten. Ze zeggen ook op=op terwijl fout niet bij mij ligt moet ik wel wachten. Wat kan ik nu het beste doen?
Beste ; ik heb een I phone 13 via kpn waarbij er Face ID en toegang code is ingesteld ; nu is er een verkeerde toegang code ingevuld en is telefoon geblokkeerd en heb geen Mac boek om telefoon te connecten ; wordt namelijk door Windows niet herkend helaas ; kan de kpn winkel dit oplossen ? alvast bedankt voor jullie feedback
Goedeavond, Sinds ik glasvezel heb en een nieuwe abonnement heb genomen is het internet heel matig geworden.Me WiFi valt soms weg voor 10/20 minuten en daarna doet alles het weer voor een tijdje, en als dit gebeurd is wel alles op het modem groen is en ook op de superwifi kastjes.Ook in het bekabeld internet zit vaak een hapering, dit merk ik door de lag die ik vaak heb met online games, dat het soms 2/3 seconden vast loopt en het daarna weer soepel loopt.Ik heb online de WiFi manager en alles al gedaan maar helaas heeft dit niks opgelost.Hiervoor heb ik nooit problemen gehad met KPN maar nu zit er toch iets niet goed.
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… Wat is dit??
Misschien een bekende vraag, maar Spotnet laat het afweten.Ik gebruik: Provider KPN v2 en Headers server: textnews.kpn.nl Poort 119 en als Upload Server news.kpn.nl Poort 119
Goedemorgen,7 november zou mijn abonnement ingaan bij kpn. Ik heb overstap via Ziggo. Vanochtend werkte Ziggo ineens niet meer. Nu blijkt dat kpn dus al werkt. ( Maar niet zichtbaar in mijnkpn) Het vervelende nu is. Dat internet en tv werkt, maar vaste telefoonlijn niet. Ik heb al contact gehad met kpn telefoonlijn, maar daar is de reactie oh gebeurt wel vaker dan bent u alvast overgezet. Maar officieel 7 november pas. Allemaal leuk.en aardig maar telefoonlijn werkt helaas niet en daar worden we met regelmaat op gebeld door ziekenhuis…Iemand hier een idee hoe dit aan te pakken?
Sinds we hier glasvezel hebben valt de LAN-verbinding van de V12 regelmatig weg. WIFI blijft gewoon in de lucht en een verbinding met internet is er ook. Er is een afspraak geweest om een monteur te laten langskomen maar deze is niet geweest. Daar ben ik behoorlijk boos over geweest omdat er gezegd werd dat wij niet thuis waren terwijl ik gedurende het tijdsblok van de afspraak gewoon bij het raam zat. Klacht gemaakt welke niet naar een resultaat leidde waar ik voldoening uit haalde (ga niet weer 4 uur vrijnemen) Maar genoeg daarover.Omdat WIFI bleef bestaan heb ik (bijna) alles thuis van de kabels afgehaald incl de TV-kastjes. Voor de game-PC van de zoon een WIFI-adapter gehaald zodat hij ook online kon blijven. Het enige wat ik nu nog op de LAN heb zitten zijn de IKEA (sonos)-speakers omdat deze via LAN beter synchroon lopen.Nu valt dus nog steeds de LAN regelmatig weg, terwijl ik dit type voor de 2de keer en stopt dus ook de muziek.Iemand enig idee waarom dit gebeurd? Kijk we zijn g
In KPN Webmail kan je informatie krijgen over de mogelijkheid om e-mail in te stellen op allerlei apparaten. Dat kan onder 'Sluit uw apparaat aan’ rechtsboven onder het tandwieltje.Er staat daar echter een verkeerde verbindingsbeveiliging vermeld. Er staat nu bij de uitgaande serverinstellingen SSL/TLS vermeld, maar dat moet zijn StartTLS.Misschien dat dit kan worden aangapast?Piet.
Als ik in MijnKPN app inlog en iets wil veranderen bv tv erbij kan ik alleen maar kiezen voor Digitenne en niet voor KpnTv , volgens mij klopt dit niet , ik zit al enkele jaren op glasvezel van KPN , voorheen op Vdsl van KPN.
Sinds gister ineens geen geluid bij apps en terugkijken bij kpn. Via (LG) tv wel. Hebben zelf niets gewijzigd. Staat al sinds aankoop op dezelfde instelling nl. passtrought ( ivm Böse soundbar). KPN updates worden automatisch gedaan.Hoe kan dit opgelost worden?
I bought a kpn line when I came to the Netherlands for a few months. I cancelled my subscription when I was going to return to my country. They called me and I said I approved it. But I just saw that 30 euros have been deducted from my account for months. Please help. I am in Turkey now and I can't call anyone to cancel it again. I need your help!
Kreeg gisteren al de mededeling dat er met verkeerde gegevens was ingelogd (wat niet het geval is) en ik een uur niet kon inloggen. Vanmiddag idem. Nu de vage mededeling mededeling in de titel. Contact opnemen met de ‘service’ van KPN is echter niet mogelijk en het genoemde nummer niet bekend. Erg ergerlijk zacht gezegd.Betaald, op de juiste manier ingelogd en dan dit. Hoe lossen jullie dit op?
Mechanisch slechtere kwaliteit van de opvolgende KPN TV-ontvangers noopt mij nu de Arris VIP2952 te laten vervangen. De nieuwe (ARRIS VIP5202) blijkt echter géén 3,5mm jack uitgang te hebben, wat mij noodzaakt om een extra KPN kastje aan te schaffen, nl een ‘Optical omvormer naar Jack’( wat géén Jack is maar 2x cinch). Kastje alleen leverbaar via de KPN webwinkel, echter zonder een cinch/jack kabel.Dus, ondanks dat ik €1.094,28/jaar overmaak, dien ik, voor nog méér ‘kabelsalade’ zelf extra apparatuur aan te schaffen. Service en klant-’omdenken’ zou iets hoger in het vaandel mogen staan, dan de huidige krenterigheid.
Wat een slecht bedrijf. Spijt dat ik ben overgestapt.Na ontvangst van de modem en kabels zie ik dat dit niet geschikt is voor mijn oude PTT aansluiting van 50 jaar oud. De monteur kwam langs om dit aan te passen. Omdat de oude aansluiting midden in de kamer zit, gevraagd of deze in de buurt van de TV kan worden geinstaleerd. Reactie: kan wel, kost €500,-. WTF. 1 gaatje in de vloer boren en de kabel verleggen.Volgens de voorschriften mag je zelf niet aan het Isra punt sleutelen. Dus heeft KPN je in de tang.Is oplichting hier niet op zijn plaats?Als het contract afgelopen is, snel weer naar Delta.