Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb bij KPN mijn Spotify abonnement uitgebreid van Premium naar Family. In MijnKPN staat Family, bij Spotify blijf ik op Premium. Al meerdere keren over gebeld, niks werkt of helpt. Spotify zegt: Ik zou met liefde willen helpen in deze situatie, maar dit probleem ligt niet in ons systeem. Helaas loopt KPN wel vaker te knoeien met facturen en abonnementen als het om Spotify gaat. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee. Hoe gaat KPN dit oplossen en ervoor zorgen dat ik ook kan gebruiken waar ik voor betaal? En nee, het advies om een maandje te wachten omdat het zich dan allemaal vanzelf wel zal oplossen, vind ik geen klantvriendelijk advies. Graag daadwerkelijk een oplossing.
Hi, Een jaar of wat geleden is de glasvezelkabel, die ooit door de verhuurder aan de buitenkant van het flatgebouw is aangelegd, stuk gegaan. Er zijn verschillende monteurs etc geweest die steeds opnieuw vast stellen dat er breuken in de kabel zitten maar een oplossing bleef uit. Er moest een stellage komen (in de tuin van de onderburen) en die was er niet dus het zou kunnen dat het met Sint Juttemis opgelost zou zijn maar het kon ook langer duren. Na een maand of 5 ben ik overgegaan naar Ziggo. Een paar maanden geleden kwam er iemand aan de deur van KPN die, uiteraard, aangaf dat het gerepareerd zou worden voordat het KPN abonnement inging en ik tot die tijd gewoon bij Ziggo zou blijven. Ik heb hier nog een paar keer achteraan gebeld bij KPN maar er zijn nog geen mensen langs geweest en er is ook nog geen contact geweest over een afspraak. Toen ik een mailtje kreeg dat mijn KPN abonnement eind oktober in zou gaan ben ik weer gaan bellen. Ik kreeg net zoals een paar jaar geleden het
krijg de kpn app voor Chiq google tv niet geïnstalleerd
Please letme know what spatial streams/ mimo config does box kpn12 and kpn box 14 supports. Expecting a response.Thank you
Weet iemand de tv code voor Nilait televisies. Kan ik nergens vinden
Goedenavond,Ik heb gisteravond alles geïnstalleerd voor ons nieuwe internat abonnement bij KPNHierbij heb ik 2 SuperWifi (V1- kleur wit) geïnstalleerd. Nu staat één van deze SuperWifi punten bekabeld aan de modem en de ander staat boven (draadloos).Is het nog nodig om het eerste punt aangesloten te laten staan aan de Experia V12 of kan ik deze loshalen evt elders in het huis neerzetten ?Alvast bedaknt voor het antwoord.
Ik heb 2 tv ontvangers en op eentje heb ik niet het kopje “Opgenomen” ….Dit was eerst wel zo maar is ineens weg….
Onze wifi en wifipunten werken de afgelopen dagen veel minder goed. Een wifiversterker is er helemaal mee opgehouden. De hotline met de klantenservice levert iedere dag weer andere oplossingen op, dus ik ga het hier eens proberen. Ik heb niet zo’n zin om aan allerlei oplossingen (nieuwe wifiversterkers, nog sneller internet) geld uit te geven terwijl het niet zeker is dat dat de oplossing is…Om te beginnen zou ik zelf graag de wifi es helemaal doorlopen maar ik kom de wifimanager niet in vanwege een verkeerd wachtwoord? Ik heb nooit een ww ingesteld, gebruik je hiervoor het ww van de wifi?En we hebben nu een witte versterker en een zwarte, geïnstalleerd door een monteur, maar schijnbaar kan dat niet samen? Heeft maanden goed gewerkt en nu ineens niet meer, vaag…tips van harte welkom, zonder dat we weer geld uit moeten geven…
Foutje gemaakt in de titel, maar ik denk dat het wel duidelijk is ;-)Ik krijg bijna dagelijks exact dezelfde email van KPN met dezelfde informatie etc.Erg vervelend, wil mij ook niet uitschrijven omdat ik bang ben dat ik anders informatie ga missen :
Hier het zelfde heb een mail dat ik kostenloos mag overstappen ben maandag 4-11-2024 gebeld door backoffice en al 8 keer klantenservice gebeld voor tv en internet opzeggen ik ga nu mijn rechtsbijstand inschakelen krijg ook geen mail van opzeggen mvg
Enkele weken geleden heb ik via jullie een iPhone 16 Pro Max besteld, toen met een verwachte levertijd van 3 tot 4 weken. Inmiddels is er wat tijd verstreken, maar ik zie nog geen update over de exacte leverdatum. In de tussentijd heb ik gezien dat hetzelfde toestel bij andere partijen in combinatie met een KPN-abonnement soms wél op voorraad komt. Ik wil mijn bestelling echter graag bij jullie behouden, mits ik meer zekerheid kan krijgen over de leverdatum. De klantenservice gaf aan dat annuleren en opnieuw bestellen mogelijk betekent dat ik weer achteraan in de wachtrij kom, wat ik liever voorkom. Zouden jullie mij via dit kanaal een concrete update kunnen geven over de status van mijn bestelling en de verwachte levertijd, zodat ik weet waar ik aan toe ben? Alvast bedankt voor jullie hulp en begrip.