Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hi,Ik heb net mijn sim overgezet naar een esim en helaas na installatie verwijderd van mijn mobiel. (Wilde die van oude provider verwijderen. Kan ik hem opnieuw downloaden?
Ik wil mijn spotify premium opzeggen ik had vier maand terug al opgezegd maar het blijft op mijn factuur komen bij spotify staat dat ik gekoppeld ben aan kpn en dus kpn moet benaderen kpn zegt weer dat ik naar spotify moet Ben hier al best lang mee bezig dit moet niet zo moeilijk zijn toch?
Ik heb echt een raar probleem als ik thuis werk. Ik heb een VPN om thuis te werken. Als ik thuis werk, werken bepaalde dingen niet (verbindingsproblemen), maar als ik op mijn werk zit met dezelfde vpn werkt alles vlekkeloos. Het toeval doet dat 3 anders collega’s exact hetzelfde hebben (experiabox 10a) en een andere niet (experiabox 12b). Collega’s die geen KPN hebben, hebben totaal geen problemen. Kan alleen de vinger niet op de zere plek leggen omdat ik niet weet waar het zit. Zijn er meer mensen die dit soort problemen ervaren? Mijn vermoeden is dat er iets in het modem zit wat dit veroorzaakt.
Helaas ben ik mijn wachtwoord van mijn freeler emailadres vergeten. Op welke manier kan deze gereset worden? Ik hoor het graag.
onlangs besloten om mijn KPN thuis op te zeggen, nu kan ik opeens mijn lopende pakketten niet meer uitzetten, viaplay (18 euro) (Netflix) etc omdat ik een lopende bestelling heb..wat is dat nou weer voor raars ?? ben ik nu verplicht om deze diensten af te nemen tot einddatum van mijn contract?
Vandaag nieuwe KPN afstandsbediening ontvangen. Koppelen met Samsung tv is gelukt. Echter krijg ik deze nieuwe KPN afstandsbediening niet gekoppeld met de KPN ontvangen (Arris VIP2952 V2). Hoe kan ik dit probleem oplossen?
op 4 en 7 oktober staat telefoonnummer 31 14 98 01 233 in mijn verbruik overzicht. deze nummers heb ik niet gebeld!Hoe kan dit?
Mijn telefoon (samsung a14) verbind niet met de wifi, maar als ik de versterker uitzet verbind het wel (met slechte wifi omdat het niet dichtbij de bron is). Laptops en andere dingen verbinden echter wel met de versterker, dus ik vroeg mij af wat er fout gaat. Mijn telefoon doet dit nergens anders maar alleen bij deze versterker, en resetten werkt ook niet.
Waar kan ik zien of het probleem is opgelost.op de site is de laatste update van 4 juli.Ik had op vakantie ook geen 4G.Wat wordt er nu aan gedaan?Ik kan zelfs mijn navigatie op mijn telefoon niet gebruiken want dan zegt deze internet verbinding verbroken.zo heb ik niks aan mijn telefoon.zaterdag was ik een dag in hartje Den Haag en nergens 4G. hoe kan dit?mvg Ton
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
Beste Ik ga overstappen van Odido naar KPN met een mooie actie voor de PS5, maar ik wil graag weten of deze PS5 digitaal is of met een schijf. En mijn tweede vraag: hoe groot is de kans dat ik de PS5 mag kiezen, aangezien het op = op is? ik hoor graag van jullie cheers