Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
mijn man heeft een telefoon gekocht de telefoon kraakt , je hoort de ander persoon niet en die hoort hem zelf ook niet, als de telefoon gekoppelt is aan de bluetooth van de vrachtauto.de oude telefoon en de telefoon van mij werken wel op de bluetooth van de vrachtauto. de vraag is hoe vaak moet je de telefoon laten repareren voor dat er actie onder nomen wordt door kpn? de telefoon is al 2 keer weg gegaan voor reparatie maar het is nog steeds niet verholpen.mijn man heeft de telefoon nodig voor zijn werk en het is vervelend dat de nieuwe het nog steeds niet goed doet.
Er ligt nu een aanbod voor Amazone Prime waarbij de 1e drie maanden gratis is en daarna betaal je abonnement. Nu ken ik Amazone Prime verder niet en wil het best uitproberen of het wat kan zijn voor ons. Is er dan een mogelijkheid om voordat de 3 maanden voorbij zijn dit abonnement dan weer op te zeggen zonder kosten te maken?
Klopt het dat bij terug- of vooruitspoelen het beeld dan niet versneld afgespeeld wordt maar dat je alleen een beeld/frame ziet?
Vandaag SMS gekregen van KPN dat mijn abonnement klaar is voor gebruik. Na omzetten van Odido glasvezel kastje naar die van KPN blijft het lampje "connection" groen knipperen. Telefonisch een uur na aansluiten ook nog met een medewerker alles nagelopen, klopt zo. Nu is het inmiddels 22:00 geweest en nog steeds geen signaal (met diverse resets en probeersels later). Kan een mod kijken of het signaal wel goed staat? Ik heb vorig jaar ook KPN glas gehad maar ivm mooie aanbieding elders gewisseld. Gezien het tot vandaag met Odido heeft gewerkt en daarvoor ook met KPN vermoed ik dat het een feestje moet zijn op de lijn, en niet zozeer in mijn woning. Monteur kas pas over 10(!) dagen, dus als er op afstand iets kan gebeuren dan graag. Zit nu zonder alle diensten.
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe galaxy s24. Mijn mobiel internet valt constant weg (bovenin staat dan dat ik wel gewoon vol bereik heb en 5g), tot flinke irritaties toe. Al tweemaal gebeld met jullie en langs de winkel geweest. Simkaart is omgezet naar een e-sim, alle instellingen zijn gereset en staan goed en nog valt hij constant weg. Vandaag opnieuw gebeld, tijdens het bellen (ruim 10 minuten) had ik toen helemaal geen internet. Nu moet ik wachten tot ik teruggebeld word dit kon een week duren kreeg ik te horen en dan word er gekeken of het aan mijn simkaart ligt. Gezien die ondertussen omgezet is jaar een e-sim lijkt het me duidelijk genoeg dat dat t probleem niet kan zijn. Gezien dit probleem voor mega veel irritaties zorgt en het me ook belemmerd in mijn werk wil ik graag dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost word en niet dat ik een week moet wachten op een antwoord dat ik al weet en daarna wederom weer kan bellen en/of wachten..
Met een LG Velvet van Hollandse Nieuwe naar KPN abonnement gegaan. Was al KPN klant hiervoor. Vanaf de introductie van mobiel bellen in jaren 90 het geluk gehad nooit problemen te hebben. Nu sinds begin van dit laatste KPN abonnement direct:Bij bepaalde nummers wordt gesprek steeds onderbroken door computer geluiden. In hoogte variërende schelle pieptonen.Bepaalde nummers kan ik niet bellen. Kiestoon gaat over. Zodra ze opnemen verbreekt de verbinding.Al gedaan: 2 x KPN gebeld. Nieuwe Sim kaart..toestel opgestart. Ik sta niet bij geblokkeerde nr's. Ik zie op fora dat meer mensen dit hebben. Vaak wordt Iphone genoemd. Ik heb een LG.Wat kan KPN doen? Probleem nooit gehad en begon direct na activeren abonnement.
Hoi.Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet. Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.
Na een paar weken met de TV box via UTP op mijn Ubiquiti Dream Machine Pro te hebben gedraaid (multicast via fabianishere-script), vandaag omgeschakeld naar Zaram SFP+ module.Internet heel de dag gebruikt zonder problemen (thuis gewerkt), maar tv kijken van de box vanavond gaat niet meer goed. Elke bijna-5 minuten hangt het beeld&geluid ineens, waarbij een zenderwissel dit weer losmaakt. Maar na bijna-5 minuten herhaalt het zich.Heb een reconfigure gegeven voor het script (omdat port op DMP is gewijzigd), tv box terug naar fabrieks instellingen, heel de DMP herstart… maakt niks uit.Zet ik de stream van multicast naar unicast: probleem weg.Enige wat er dus daadwerkelijk is gewijzigd, is de omschakeling van UTP naar SFP+ module. Iemand bekend hiermee of suggesties?
Enkele weken geleden heb ik via jullie een iPhone 16 Pro Max besteld, toen met een verwachte levertijd van 3 tot 4 weken. Inmiddels is er wat tijd verstreken, maar ik zie nog geen update over de exacte leverdatum. In de tussentijd heb ik gezien dat hetzelfde toestel bij andere partijen in combinatie met een KPN-abonnement soms wél op voorraad komt. Ik wil mijn bestelling echter graag bij jullie behouden, mits ik meer zekerheid kan krijgen over de leverdatum. De klantenservice gaf aan dat annuleren en opnieuw bestellen mogelijk betekent dat ik weer achteraan in de wachtrij kom, wat ik liever voorkom. Zouden jullie mij via dit kanaal een concrete update kunnen geven over de status van mijn bestelling en de verwachte levertijd, zodat ik weet waar ik aan toe ben? Alvast bedankt voor jullie hulp en begrip.
Ik krijg de befaamde foutcode 3010 bij het activeren van multisim op de Samsung Galaxy watch 6 classic. Ik probeer deze te activeren op een Samsung telefoon welke voldoet aan de eisen die KPN stelt. Ik zie dat hier erg veel meldingen over gemaakt zijn al op het forum, maar dat er niet altijd een oplossing gevonden is. Wat ik kan opmaken uit de andere topics op dit forum en Samsung forum is dat dit probleem voordoet als je al eerder een andere smartwatch heb geactiveerd met multi-sim (in alle gevallen gaat het om een Apple Watch ultra, zo ook in mijn geval) en dat de ICT afdeling/technische dienst nodig is voor de oplossing. Het blijkt namelijk dat er, bij het deactiveren van de eerdere multisim (op de Apple Watch) toch nog een database entry en/of koppeling achterblijft ergens in het systeem. Dit resulteert dan, bij het activeren van de multisim voor de Galaxy watch, in de foutcode 3010. Graag wil ik dan ook vragen om hiervoor een ticket aan te maken, zodat dit zo snel mogelijk opgepa
hallo, zoals titel aangeeft. kpn veilig en webbrowers.nu gebruik ik zelf opera,open source en gratis, ingebouwde vpn adblocker(ook op youtube)maar die word nergens vermeld. basiscode is ongeveer het zelfde, dus ik word wel beschermt.maar edge zou zo beschermt zijn.Nu deed dit zich voor, schijfproblemen, dus nieuwe ssd schijf.nieuwe windows 11 erop, vanuit een ms dos versie, kan kiezzen tussen soorten ook nog en ook office dus niet dat later gekraakte spul. met KMSpico, maar simpel van uit de basiswat bleek edge is standaard browser dan, oke mag even. Wat bleek, alle favorieten vastgehouden, niet op mijn pc, maar gekoppeld aan account van microsoft, terwijl ik, de cloud nooit gebruik en als eerste eraf gooi.het geeft te denken over veiligheid/ privecy, of wat men beloofd. je zou bijna met een intel12 core cpu 3,6 over stappen naar windows 95. denk dat ik dan beter beveiligd ben dan nu😙.dus herken je het probleem, want het is net, je moet overal je 06 achterlaten en wat krijg je nep sm
Ik ben in het bezit van een iPhone SE. Het betreft hier de tweede versie uit 2020. Zoals al diverse keren op dit forum in diverse berichten gemeld is er een probleem met de iPhone 11 en het G4 netwerk van KPN. In de iPhone SE uit 2020 zit exact dezelfde chip als in de iPhone 11 en ik heb dan ook vanaf begin juni 2024 dezelfde verbindingsproblemen als de iPhone 11 bezitters. Ik heb dit ook al meerdere keren gemeld bij de KPN klantenservice en ook meerdere keren een ticket laten aanmaken. Tot nu heb ik van de KPN geen enkele reactie ontvangen anders dan een mail met dat als ik nog problemen ondervond opnieuw een ticket moest laten aanmaken. Gedaan maar niets... Allereerst wil ik melden dat de eerste vier jaar dus van 2020 tot begin juni 2024 de verbinding perfect was. Nooit enig probleem ondervonden. Maar vanaf begin juni ontstaat er een verbindingsprobleem. De verbinding is vanaf dan niet meer stabiel. Je kunt live zien dat de verbinding wisselt in sterkte. Dan weer 1 streepje, dan weer
Het activeren van het espn pakket duurt al heel erg lang. Hoe nu verder?