Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb een pixel watch 3 gekocht via Media Markt. Volgens de kpn winkel in dordrecht kan je later nog de pixel watch 3 koppelen met multisim. Ze hadden mij zelf deze stappenplan gegeven: Download en installeer de “Google Pixel Watch” app uit de Google Play Store op je telefoon, en start deze op Verbind je Pixel Watch en doorloop de hele installatie-procedure totdat de Pixel Watch werkt In de Watch app, onder ‘Instellingen’, tik op 'Mobiel netwerk' Kies dan ‘Koppelen aan KPN’ Log in met je KPN ID Tik op 'Aanzetten' Multisim Tik op 'Ja, ik ga akkoord' en op ‘Doorgaan’ Tik bij het scherm ‘Geregeld!’ op ‘Sluiten’ De e-sim wordt nu gedownload en geactiveerd op je Pixel Watch! Dit kan een paar minuten duren Dit wordt afgesloten met de tekst ‘KPN is ingesteld’. Tik dan op ‘Klaar’ Nu kom ik niet verder dan puntje 3, in mijn pixel watch 3 komt ' mobiel netwerk' helemaal niet naar voren bij mijn instellingen. Wat kan ik hier mee? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Gr
Bij ons ook echt een drama. Ben je aan het kijken valt internet steeds weg. Wil je via de app het probleem oplossen en testen valt internet weg. Nu al sinds de update van afgelopen dinsdagnacht. KPN moeilijk bereikbaar dus ik hoop van harte dat er via deze kanaal contact wordt opgenomen, anders ben ik er helemaal klaar mee. Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Na een update van ons V10 modem naar firmware versie V10.C.24.10.03 kostte het een uurtje om alle IP bindingen en port forwading regels in te stellen. Echter, bij een herstart van het modem (zowel via de webinterface als via een power cycle) verliest het modem alle instellingen (inclusief het ingestelde wachtwoord). Dat is erg onpraktisch. Hoe kan ik dit voorkomen?
Goedemorgen kpn jammer om slecht contact te krijgen , heel leuk allemaal de nieuwe opzet van tv met app maar checken jullie de instellingen en gebruiksvriendelijk. Ik gebruik de app om tv te kijken , maar sinds de update alleen maar problemen progamma kijken wat bezig is van begin kijken begint halverwege wege.progamma op pauze zetten en dan later verder kijken gaat niet.waar staan de films die gratis zijn ik ziet niet te wachten op betaalde films.slecht en onoverzichtelijk als je wilt zoeken .zet de commerciële aanbieders ergens anders ,breng mensen niet in de verleiding om aankopen te doen .ik ben voor verandering begrijp me niet verkeerd maar moet wel logisch zijn, en goed werkbaar zijn.zet de oude app ook weer beschikbaar Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Sinds enige tijd is ons Tele2 V8 modem vervangen voor een KPN V12 modem. Ik het oude modem stond poort 8000 met ip adres 192.168.1.19 open. In het V12 modem andere ip range en de Virtual DJ studio pc een nieuw ip adres gegeven 192.168.2.19. Als ik nu de port forwarding instel op dit adres met poort 8000 blijft de poort dicht zitten en blijft het station offline. Ik begin zo langzamerhand hier moedeloos van te worden en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Als vast erg bedankt voor de hulp. Gr. Ronald
hallo mensen, de stekker van mijn telefoonansluitng is smaller dan die op de KPN Box 12.Ik kan geen goede verbinding krijgen voor de telefoon.Hoe kan ik dit oplossen.Men zegt dat dit een rj11 is. ( had splitter geprobeerd en idd is dit rj11 maarsmal!Hub Offermans
Beste leden, ik heb op marktplaats een gebruikte apple watch series 7 LTE gekocht, dit omdat ik graag bereikbaar wil zijn zonder dat ik perse mijn telefoon nodig heb.Ik heb geprobeerd een e-sim/multi-sim aan te vragen op het moment dat ik mijn apple watch installeerde / koppelde aan mijn telefoon maar ergens in het proces kreeg ik een foutmelding. Ik zie het volgende: Mobiel netwerk, hieronder zie ik (inmiddels) 6 abonnementen waarbij er bij de bovenstaande staat: activeren met een ronddraaiend wieltje.Reeds heb ik het volgende geprobeerd: meermaals telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN, deze vermoedde dat het kwam omdat ik een nog een fysieke simkaart in mijn telefoon had, deze heb ik reeds vervangen door een e-sim, maar geen soelaas.Uiteindelijk heb ik contact gehad met een medewerker in de apple store, deze heeft mijn apple watch diagnostisch uitgelezen, hier komen geen problemen naar boven en functioneert deze naar behoren.Hierna ben op naar de KPN winkel gegaan w
Door een fout in de uitzendingen (aflevering 3 ipv 2 uitzenden) bij Star Channel heb ik de geplande serie opname opnieuw moeten starten vanaf een andere datum zodat ik de juiste aflevering kon opnemen. Gedaan via de tv+ app op Android, en expliciet de huidige opnamereeks geannuleerd (niet verwijderd!).Nu kom ik erachter dat de reeds opgenomen aflevering 1 ineens is verwijderd. De komende afleveringen staan wel goed ingepland maar nu heb ik dus een seizoen wat start bij aflevering 2 oftwel in de praktijk niks aan! Hoe kan het dat bij het annuleren/herplannen van een seizoensopname KPN zelf de eerder opgenomen afleveringen gaat verwijderen? Ik heb hier overduidelijk geen melding of waarschuwing voor gezien! De bewuste aflevering heb ik zelf ook niet verwijderd. Dus hoe gaan we dit oplossen?
Zijn er meer mensen die bij einde abonnement willen verlengen en dan ook een aalmoes krijgen tegen over degene die een nieuw abonnement afsluiten, belachelijk schaam je KPN om zo trouwe klanten te belonen denk dat ik maar eens ga overstappen naar een andere provider tenslotte laat je op deze manier veel geld liggen is mijn gedachte en het kost al genoeg.
Vanaf 18 oktober geen internet door waarschijnlijk gebroken kabel op de hoek van de straat waarom moet dit zo lang duren??nu behelpen met 4 G ,volgens de aannemer kan dit nu nog eens weken duren voordat ze gaan graven.
Wanneer ik de DNS servers op mijn KPN box 12b wil wijzigen krijg ik rechtsonderin een melding in het rood ‘Operation could not complete. Something wrong happened.’ Voorheen kon ik mijn DNS servers wel degelijk wijzigen. Wat is hier aan de hand?