Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod van KPN om mijn Experia box V9 om te ruilen met een V12, maar sindsdien valt regelmatig het internet weg. Dit duurt soms een seconde en soms veel langer. Online gaming is zeer lastig geworden omdat de verbinding vaak verbroken wordt. Daar had ik bij de V9 maar sporadisch last van. Als test heb ik het V9 modem weer terug gezet en nu treden de problemen niet meer op.
Ik wordt door KPN aangespoord om mijn oude modem terug te sturen; maar met die V12 ben ik zeer ongelukkig. Is er een oplossing voor die V12 problemen of kan ik beter die V12 terugsturen? En wordt dit dan goed geadministreerd of wordt er dan vanuit gegaan dat ik een V12 in gebruik heb?
KPN Box 12 ter vervanging van V9 is instabiel; vaak verlies van internetconnectie
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.