Skip to main content

Gaat KPN Viaplay TV toevoegen aan het zenderaanbod?

• 14 maart 2025
  • 7 reacties
  • 276 keer bekeken

wordt viaplay tv nog toegevoegd als zender? want sbs9 wordt weer sbs9, Weer is kpn 1 van de laatsten maar wel een prijsverhoging doorvoeren schandalig

7 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7469 reacties
  • 16 maart 2025

Hi ​@theclown7! Goede vraag., Via de app kun je alle Viaplay uitzending wel bekijken als je een abonnement hebt. Op dit moment is de ViaPlay zender niet beschikbaar. Je kunt alle manieren om te kijken vinden in ons Viaplay bij KPN artikel. 

Veel kijkplezier gewenst alvast!

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 16 maart 2025

Geen prioriteit belachelijk dit antwoord. Dus de kijkers van kpn worden uitgesloten van de samenvattingen van formule 1, darts  en Engels voetbal, maar jullie verplichten dus de kpn klanten tot het abonneren op het nieuwe viaplay +, wat jullie ook niet doorgeven. Ik weiger een betaald abonnement te nemen op viaplay. Toch maar eens denken aan een overstap naar odido,  want jullie beleid en luisteren naar wat klanten echt willen daar doen jullie helemaal niets mee 😡😡😡😡

Forum|alt.badge.img+3

@Sanne van KPN Dat is wel erg jammer om te horen! Via andere kanalen kreeg ik de indruk dat KPN nog in onderhandeling was?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Een korte aanvulling: op dit moment kan je Viaplay inderdaad via de app bekijken. Het gemakkelijkst doe je dit via de TV+ Box. Daarnaast is ons zéker duidelijk dat klanten graag Viaplay TV wensen, wij hebben dit vanuit de community ook doorgegeven aan de betreffende collega's. Er is echter nog niet duidelijk óf en wanneer we het dan daadwerkelijk aan gaan bieden. In ieder geval zullen jullie het de start van dit seizoen sowieso nog met de Viaplay app moeten doen. Jullie lezen dit natuurlijk op onze verschillende kanalen wanneer hier verandering in komt. 

wjb
Superuser
  • 74452 reacties
  • 18 maart 2025
theclown7 schreef:

Dus de kijkers van kpn worden uitgesloten van de samenvattingen van formule 1, darts  en Engels voetbal, maar jullie verplichten dus de kpn klanten tot het abonneren op het nieuwe viaplay +, wat jullie ook niet doorgeven. Ik weiger een betaald abonnement te nemen op viaplay.

Het is naar mijn weten Viaplay die de stekker uit dat ViaPlay kanaal getrokken heeft en heeft twee aparte lineaire zenders (Viaplay TV en Viaplay TV+) geïntroduceerd. Voor de laatste zal een apart abonnement afgesloten moeten worden waar je, als ik het goed heb, €16,99 per maand moet neerleggen. Het is mijns inziens dus een beetje flauw om KPN “de schuld” te geven immers KPN kan daar weinig aan doen. 

Dat KPN de Viaplay zenders nog niet opgenomen heeft zal vast en zeker liggen aan moeizame onderhandelingen met Viaplay t.a.v. de doorgiftevergoeding. Ik denk dat Viaplay voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en te weinig wil afdragen voor de doorgifte van Viaplay TV en Viaplay TV+.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 90 reacties
  • 18 maart 2025

Formule 1 samenvattingen zijn ook nog te zien op VRT 1 in Sporza.  Bij KPN in het basispakket.

Forum|alt.badge.img+3

@Wartywolfs bedankt voor de tip, dat wist ik niet!

Reageer