Skip to main content
Vraag

Bestaand account nieuw leven inblazen

• September 2, 2026
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Jaren terug ben ik al lid van deze community geworden, onder de profielnaam AoxoMoxoA. Deze profielnaam wil ik graag opnieuw kunnen gebruiken.

Is het plaatsen van dit bericht voldoende of moet ik andere acties ondernemen?

De beoogde profielnaam kon ik bij aanmelding niet toegewezen krijgen want al in gebruik. Zeer vermoedelijk door mij destijds aangemaakt. Hetzij onder zelfde mailaccount als nu, hetzij onder mailaccount dat er sterk op lijkt. Mailaccount werd overigens nu niet herkend en als ik me goed herinner werd destijds nog onder profielnaam aangemeld.

Graag hulp hierbij, thnx!

7 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 2, 2026

@AoxoMoxoA , waarom kun je eerstgenoemde niet meer gebruiken ​@AoxoMoxoA2 , het is een bestaand forumaccount en als je de inlog van dat account niet meer weet kun je het opvragen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2026

Ha, het is toch gelukt om bij mijn oude account te komen, maar daar hangen geen KPN-producten aan. Lijkt me logisch om dat nu recht te trekken.

@JanD ,

edit: Het is me wel gelukt om met het oude account in te loggen, maar deze reactie is kennelijk toch onder het nieuwe account geplaatst. E.e.a. is nog niet zo vanzelfsprekend.

AoxoMoxoA
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 2, 2026

Als het goed is plaats ik deze reactie onder mijn oorspronkelijke account, zonder actuele KPN-producten.

edit: Dat is nu dus gelukt. De wens is dus om aan mijn oude forumprofiel het actuele KPN-id te hangen, waar (toen en) nu ook KPN-producten aan hangen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 3, 2026

Bedoel je dan specifiek jouw abonnementen die je op dit moment afneemt ​@AoxoMoxoA? Als je inlogt met je oude account op MijnKPN kan je dan niet jouw huidige abonnementen weer toevoegen? Of begrijp ik het even verkeerd?

AoxoMoxoA
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 3, 2026

@Remco van KPN 

Abonnementen heb ik altijd op het andere (klant-)account, afgenomen. Daarnaast heb ik dus dit (forum-)account gebruikt. Nu wil ik ze samenvoegen, omdat het apart wat onhandiger is geworden.

Het liefst schuif ik dus mijn community-profiel onder het klantaccount, in plaats van dat ik mijn producten onder het forumaccount probeer te koppelen.

Dus wat jaren apart is geweest, wil ik nu samenvoegen onder een.

JanD
Wijsgeer
  • September 3, 2026

Beste ​@AoxoMoxoA en ​@AoxoMoxoA2 een moderator kan dat voor je regelen dat je forumaccount onder je klantaccount komt te vallen en dan kun je meteen vragen dat extra aangemaakte forumaccount met de toevoeging 2 te laten verwi.jderen, want officieel mag je maar 1 forumaccount actief hebben.

Dus geeft dan ook even aan welk acccount je actief wilt houden, me of zonder de toevoeging 2.

Succes.

AoxoMoxoA
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 3, 2026

@JanD ,

Zoals je kunt zien is hier al een moderator actief. Met mijn informatie en zijn toegang tot de systemen, denk ik dat dat voldoende duidelijk zal zijn. Ik geef toe dat het zonder kennis van de mailadressen het wat minder duidelijk is.