Skip to main content
Sticky

De Grote KPN F1 competitie #5

• February 16, 2026
  • 490 reacties
  • 8579 keer bekeken
Toon eerste bericht

490 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 23, 2026

Mail van F1TV. Uw abonnement is verwijderd. Ultra slechte timing. En enkele weken geleden ook al.

Ach, een klein ongemak. Via de link heb ik de koppeling Viaplay → F1 TV Pro hersteld en met een minuutje was ik weer up and running.

Zeker!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 23, 2026

Verstappen is al gecrasht. Helemaal zelf... 😭

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • August 23, 2026

Verstappen is al gecrasht. Helemaal zelf...

Je had maar één taak… Kansloos.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 23, 2026

Pfoeh. Wat is de streamkwaliteit van Viaplay weer slecht. Het zakt elke circa 30 seconden naar SD kwaliteit. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 23, 2026

Nou, lekker dan… hij was ook ziekjes 🌡️

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 23, 2026

Kennelijk spelen er op de achtergrond problemen met de synchronisatie met F1 TV gezien de boodschap in de Viaplay app op mijn telefoon. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 24, 2026

Verstappen is al gecrasht. Helemaal zelf... 😭

Jammer, maar het was verder wel een mooie en spannende race.

Jasper van KPN
Moderator

Elke ronde in de zondag race had zo'n beetje meer actie dan in de hele sprint van zaterdag 😅 Mooie race, mooie inhaalacties, en voor mij natuurlijk een mooie winnaar 😁 Waardig afscheid van het circuit zo.

En F1-geschiedenis-nerd die ik ben, mooi dat een legende als Jim Clark nog steeds recordhouder is op het circuit met 4 overwinningen.

Je had maar één taak… Kansloos.

Nouja, zo kansloos is het niet he. Hij krijgt een auto die op dit moment maximaal de 4e beste is. Dan wil je dat goedmaken door je talent, wat hij het hele jaar (en een groot deel van vorig jaar) ook doet. Maar dan moet het een keer misgaan, dat kan niet goed blijven gaan. Voor hem en de vele fans jammer dat het net hier gebeurt, maar realistisch en objectief gezien was het een kwestie van tijd dat het een keer zou gebeuren.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 24, 2026

Hij krijgt een auto die op dit moment maximaal de 4e beste is.

Dat laten RB en Max management graag geloven, maar dit klopt niet helemaal. RB betaalt de prijs voor vorige seizoen toen men geloofde Norris nog te kunnen inhalen en alle ontwikkelingscapaciteit in het 2025 auto inzette. In 2026 heeft RB de beste brandstofmotor maar heel slechte elektrische motor en chassis. Mercedes heeft de beste elektrische motor en chassis. Ferrari en McLaren zijn op hetzelfde niveau van RB als men het gehele auto ziet, waar McLaren aan het inhalen is.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Drie teams hebben een betere auto. De RB met Max er in de 4de auto. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat laten RB en Max management graag geloven, maar dit klopt niet helemaal.

Daar baseerde ik het niet op, ik keek gewoon naar de uitslagen. Daar stonden ze rond 7-8 in de meeste sessies, dus dan zijn er 3 teams sneller.

Maar ik ben het helemaal met je eens met de oorzaak daarvan die je beschrijft, dat hebben we vaker gezien in het verleden. McLaren die in 2008 alles op alles zette om Lewis kampioen te maken bijvoorbeeld en dat uiteindelijk nét te halen, om het volgende jaar met achterstand te beginnen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 24, 2026

Drie teams hebben een betere auto. De RB met Max er in de 4de auto. 

Ja de ranglijst zegt genoeg.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zandvoort voor de laatste keer zit er weer op. Tijd voor de uitslag

1: ​​​​@HvE_forumbezoeker 14 punten
2: ​​​​@RBxx 11 punten
3: ​​​​@joop2011 & ​@Jasper van KPN & ​@Chrizziey & ​@driemaster 9 punten
4: ​​​​@ArjanL3 & ​@Sebas14  8 punten
5: ​@PeterG & ​@Christian_  7 punten
6: ​@JakkuPosuto & ​@neutral & ​@Raymondt 6 punten
7: ​​​​@TDN 5 punten
8: ​​​​@Jan van KPN 3 punten
9: ​​​​@Jeroen van KPN 2 punten

Gefeliciteerd ​@HvE_forumbezoeker met de overwinning tijdens jouw thuis GP! De andere local hero slaagt er ook in om een podiumplek te pakken ​@RBxx 

Op naar Monza! Forza Ferrari

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 24, 2026

@Jeroen van KPN in de ranglijst staat Joop2011 er twee keer in, die 42 punten is van de vorige ranglijst vermoed ik. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Scherp! Is nu aangepast.