Skip to main content

Dubio op een dag naar keuze - 9 december

• 9 december 2022
  • 27 reacties
  • 270 keer bekeken

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Gezien de drukte op alle fronten is deze dilemma (mijn eerste, wees spaarzaam) op een vrijdag. De vorige was al op een woensdag dus dat nam de stres al een beetje weg. Maar het moment is aangebroken!

-Je kan alleen nog maar achteruit rijden in motorische voertuigen -

OF

- Elke fiets die je gebruikt heeft en staat vast in de hoogste versnelling -

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • KPN medewerker
  • 349 reacties
  • 9 december 2022

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7679 reacties
  • 9 december 2022

Ik ga voor 1! En dan deze auto vinden: 

Die reed namelijk sneller achteruit dan vooruit, en dit soort auto’s zijn 💖. Al knal ik er dan wel een airco in. 

Of deze van Renault. Valt het ook niet op dat je achteruit gaat.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37179 reacties
  • 9 december 2022

Dan kies ik voor een stukje fietsen in de hoogste versnelling.

Dat achteruitrijden is wel eens geprobeerd, maar dat liep nogal uit de hand: 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 9 december 2022

Als Sam Elliot het achteruit rijden blijft waar nemen, dan 1, maar ik vermoed dat dát ‘t ‘m niet gaat worden, dus als rasechte dagelijkse fietster gaat ‘ie in de hoogste versnelling 🚴‍♀️

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6509 reacties
  • 9 december 2022

Denk dat continu achteruit rijden in een auto zonder rijbewijs wel helemaal leuke beelden gaat opleveren.

Ga toch maar voor de fiets in de hoogste versnelling. Ben altijd wel een harde trapper. 

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 713 reacties
  • 9 december 2022

Ik ga ook voor optie één en ik zie dat @Sanne_M me helaas al voor was 😅. Want ik zou dan wel voor een auto van Oskar de Kiefte gaan. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7750 reacties
  • 9 december 2022

Dan ga ik voor die fiets in de hoogste versnelling. Achteruit rijden in een auto (inclusief aanhangwagen) heb ik laatst samen met @Erwin_ geprobeerd maar dat was geen succes……..

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7679 reacties
  • 9 december 2022

@Maurice85 Die kende ik dan weer niet! Wat een toffe auto. 😄

• 1985 reacties
  • 9 december 2022

Gewoon lekker op de fiets in de hoogste versnelling, mét ondereteuning knal je lekker 27km/u. Maar een beetje motor kan een opvoersetje handhaven, dan knallen we lekker gemiddeld met 35km/u of evt zelfs 45km/u (doe dit niet in de stad zonder kenteken, illegaal of niet, don't care😊) 

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • KPN medewerker
  • 349 reacties
  • 9 december 2022
JB22_ schreef:

Gewoon lekker op de fiets in de hoogste versnelling, mét ondereteuning knal je lekker 27km/u. Maar een beetje motor kan een opvoersetje handhaven, dan knallen we lekker gemiddeld met 35km/u of evt zelfs 45km/u (doe dit niet in de stad zonder kenteken, illegaal of niet, don't care😊) 

Dus hiermee is je fiets een motorisch voertuig. Succes met achteruit fietsen he! 😃

• 1985 reacties
  • 9 december 2022
Frenk_ schreef:
JB22_ schreef:

Dus hiermee is je fiets een motorisch voertuig. Succes met achteruit fietsen he! 😃

Wrong awnser, enkel gemotoriseerde voertuigen welke voorzien zijn van een kenteken zijn voorzien van een handgeschakelde of automatische versnellingsbak, welke achteruit kunnen rijden. Fietsen en bromfietsen uitgezonderd. 

En anders hebben we Dik Trom met zijn Ezel 😉

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • KPN medewerker
  • 349 reacties
  • 9 december 2022
JB22_ schreef:
Frenk_ schreef:
JB22_ schreef:

Wrong awnser, enkel gemotoriseerde voertuigen welke voorzien zijn van een kenteken zijn voorzien van een handgeschakelde of automatische versnellingsbak, welke achteruit kunnen rijden. Fietsen en bromfietsen uitgezonderd. 

En anders hebben we Dik Trom met zijn Ezel 😉

Nee

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7679 reacties
  • 9 december 2022

• 1985 reacties
  • 9 december 2022

🤣

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6509 reacties
  • 9 december 2022

Motorfietsen! Ik sluit mij aan bij @Frenk_ .

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 713 reacties
  • 9 december 2022

Zal ik me er ook even in mengen …

De vraag zegt “in motorische voertuigen” en de laatste keer dat ik een fiets heb gebruikt zat ik daar niet in 😎

NHendriks
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • 2996 reacties
  • 9 december 2022

Dat gedoe met dat fietsen, 100%. Om daar hinder aan te ondervinden zal ik eerst een fiets moeten kopen 😅

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • KPN medewerker
  • 349 reacties
  • 9 december 2022
Maurice85 schreef:

Zal ik me er ook even in mengen …

De vraag zegt “in motorische voertuigen” en de laatste keer dat ik een fiets heb gebruikt zat ik daar niet in 😎

Touché!

• 1985 reacties
  • 10 december 2022

Dames, een motorfiets is een tweewielig voertuig met motor, en voorzien van een M in het kenteken, meestal voorzien van 50cc of meer (je hebt ze ook met minder) waarmee je dus ook de snelweg enzo op kunt.

Jullie voertuigkennis is echt bijzonder slecht 🤣

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • KPN medewerker
  • 349 reacties
  • 10 december 2022

Jij met je kentekens de hele tijd 😄

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik fiets nu ook altijd al met de fiets in de hoogste versnelling maar kan niet achteruit motorrijden dus ik denk dat ik ook voor optie 2 kies 😅

Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Mag ik dan een trekker waarbij je de stoel kan omdraaien? Achteruit rijden wordt een drama bij mij. Veel te gevaarlijk voor mijn omgeving. Al die schade 😅 Het wordt dus de fiets of de trekker..

• 1985 reacties
  • 12 december 2022
Frenk_ schreef:

Jij met je kentekens de hele tijd 😄

Sorry, maar ik werk bij de allergrooooootste telefoon van Nederland,… 

Liesbeth_ schreef:

Mag ik dan een trekker waarbij je de stoel kan omdraaien? Achteruit rijden wordt een drama bij mij. Veel te gevaarlijk voor mijn omgeving. Al die schade 😅 Het wordt dus de fiets of de trekker..

Ga je dan voor John of een andere Fendt? 

Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
JB22_ schreef:

Ga je dan voor John of een andere Fendt? 

De Valtra. Mijn standaard keuze als ik FS22 speel. Ik kwam er in een eerdere editie van FS achter dat ik de stoel kon draaien met deze trekker en dat maakte de trekker nog leuker 😎

• 1985 reacties
  • 12 december 2022

Ow nice en smart! Lang niet meer FS22 gespeeld hier ook 🤐 

Heb van de week mijn rijbewijs verlengt, kreeg spontaan ook het trekker rijbewijs erbij 😂 Nu kon ik dat al,... Maar toch maar weer in de pocket!