Skip to main content
Vraag

Ik wil graag een "don't like" knop

• September 2, 2026
  • 37 reacties
  • 466 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Friesian
Wijsgeer
  • September 3, 2026

@Rowi. darom gaf ik ook aan waar de like knop voor gebruikt wordt. Het kan verschillen per persoon. Ik ken trouwens fora waar een negeer knop bestaat. Daar ben ik totaal niet voor. 👍😎 

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 3, 2026

@Len B ,, ……... dat dan minimaal twee community leden de 1e en 2e plaats in de niet behulpzaam top 10 gaan aanvoeren. Al bedoelen ze het doorgaans niet verkeerd’’ !

😉.

Ik zou er zeker geen seconde wakker van liggen kan ik je vertellen , al staan er 1000 !

P.S.   - Ter info , de kop van de topic is niet van mij , ,,Ik wil graag een "don't like" knop’’ !   De topic is een opzetje voor de mogelijkheid voor zo’n Don’t Like knop.

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 4, 2026

Daar zit inderdaad wel wat in ​@Noordzee maar ben het dan wel met ​@Rowi. eens , laat dan die Like-button gewoon helemaal weg.

Je ziet nu Likes gegeven worden door z.g. Z.B.-moderator aan alle moderators die een reactie hebben geplaatst dat zij een reactie hebben verwijderd , gecorrigeerd of op de huisregels wijzen etc etc.

Dan zeg ik ook , omdat iedereen zijn eigen interpretatie geeft aan de duimpjes , of helemaal GEEN Like button of een Like ÉN Dislike button.

Maar goed , we denken niet allemaal over alles hetzelfde en gelukkig maar anders wordt het helemaal zo saai 😉.

JanD
Wijsgeer
  • September 4, 2026

Als ik een 'like’ geef betekent het niet dat ik het leuk vind of er achter sta, maar dat ik het gelezen heb.

In de regel bij ‘dienstmededelingen’ van KPN.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 4, 2026

Ik klik in 2 gevallen op Like: Als ik een bericht grappig/leuk vind of als ik het met dat bericht eens ben. Daarom heb ik in het verleden al eens gevraagd om meer opties, maar dat verzoek werd toen al afgewezen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 4, 2026

Oh ja, en ook ik gebruik het wel eens als leesbevestiging.

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 4, 2026

Hij wordt wel voor zoveel dingen gebruikt ​@Katana321 , zie de like van een ZB moderator bij een reactie van een moderator van de kpn.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 4, 2026

Ik gebuikt zulke knoppen bijna nooit. Maar zoek naar de reden waarom alle sociale media's geen dislike knop kent. Met zulke knoppen is haatcampagne te makkelijk. Als men met iemand oneens is, zou men al zijn argumenten tenminste in paar woorden samenvatten en niet in een klik.

• September 4, 2026

Hij wordt wel voor zoveel dingen gebruikt ​@Katana321 , zie de like van een ZB moderator bij een reactie van een moderator van de kpn.

ZB = Zelf Benoemd??

Ik krijg nu wel een ander beeld hoe ik die gegeven like's moet interpreteren. Dat het zo breed wordt gebruikt maakt dit er niet handiger op.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 4, 2026

ZB = Zelf Benoemd??

Zelfbewust? Voor iemand, de weet wat hij doet?

• September 4, 2026

ZB = Zelf Benoemd??

Zelfbewust? Voor iemand, de weet wat hij doet?

Als ik die link open betwijfel ik dat maar TS mag uitleggen wat hij daarmee bedoeld.

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 4, 2026

ZB = Zelf Benoemd??

YEP !