Skip to main content
Jubileum

Jubileumspel: de KPN Community is 15 jaar! Speel je mee?

• November 3, 2025
  • 152 reacties
  • 2321 keer bekeken
Toon eerste bericht

152 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 18, 2025

Van harte gefeliciteerd, winnaars! 🎉

WebHalla
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

Een verlate proficiat met het 15 jarige jubileum. Helaas de aankondigingen en wedstrijd per e-mail gemist. Ook geen software updateberichten per e-mail meer ontvangen.☹️ 

Meldingen instellingen staan wel allemaal aan in het profiel.

Kom toevallig hier nadat de iOS app een update heeft gekregen om de wijzigingen in de app te zien.

Proficiat en zoals Barry zou zeggen “gewoon doorgaan” ;-)

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 18, 2025

Alle zes de topics gevonden en 7 katten aan hun baasjes gekoppeld. Ik ben tevreden 😉.

Op naar de KPN Community Jubileum Kopkrakers: Doe je mee?

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

Proficiat ​@Noordzee met je eerste prijs. Amuseer je met het uitje en heel knap dat je er zo veel bij elkaar wist te puzzelen. En natuurlijk ook proficiat met jullie prijzen ​@driemaster en ​@RBxx. Doe er wat leuks mee.

Ik ben blij met de poedelprijs in dit kattengeweld 😁

Dit was een leuke puzzel maar stiekem vind ik de eerste koppenkraker nog leuker. Ook daar is een beetje zoeken nodig. Een aantal gezichten herkende ik wel van de events en een aantal kon ik aan de hand van de getoonde activiteit traceren. Super leuk gedaan met die plaatjes, ik moest glimlachen toen ik de plaatjes zag 😀.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 18, 2025

Bedankt voor alle felicitaties! 🐱

De zes antwoorden op de vragen waren goed en ik bleek uiteindelijk tien katten te kunnen koppelen aan hun baasjes. Daarbij moet ik wel even toevoegen dat ik maar driemaal ook de juiste naam van de kat goed had geraden. Nu was dat natuurlijk niet gevraagd, maar het vinden van de juiste namen maakte mijn speurtocht nog uitdagender.

Het was een mooie zoektocht al vraag ik mij af of alle achttien katten ergens op het forum benoemd zijn. Van de katten van Jeroen en Thomas kon ik maar één naam vinden (Kruimel en Toby) en van de in totaal vier katten van Chris en Denise heb ik helemaal geen namen (en foto's) gevonden.     

Heel blij met de gewonnen prijs, we gaan een leuk uitje uitzoeken! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

Bedankt voor alle felicitaties! 🐱

De zes antwoorden op de vragen waren goed en ik bleek uiteindelijk tien katten te kunnen koppelen aan hun baasjes. Daarbij moet ik wel even toevoegen dat ik maar driemaal ook de juiste naam van de kat goed had geraden. Nu was dat natuurlijk niet gevraagd, maar het vinden van de juiste namen maakte mijn speurtocht nog uitdagender.

Het was een mooie zoektocht al vraag ik mij af of alle achttien katten ergens op het forum benoemd zijn. Van de katten van Jeroen en Thomas kon ik maar één naam vinden (Kruimel en Toby) en van de in totaal vier katten van Chris en Denise heb ik helemaal geen namen (en foto's) gevonden.     

Heel blij met de gewonnen prijs, we gaan een leuk uitje uitzoeken! 

In het huisdieren topic kon ik er ook wel een aantal koppelen. Afgelopen week(end) veel overuren gehad waardoor mijn inzending in het gedrang kwam. Je wist me nog net te motiveren om de gewone vragen in te sturen. En tussen de werkzaamheden was er het plezier van af en toe lezen in het topic. Als klant hebben we het behoorlijk zwaar bij KPN 😀 Ik had de gewone vragen inderdaad ook goed.
Ik vraag me ook af of ieder baasje via het forum te koppelen was. Hele goede vraag. Wellicht dat ​@Alexandra van KPN als quiz master daar nog wat over kan vertellen? Ik wilde verder geen guerilla technieken inzetten omdat ik me ook aan de gedragscode dien te houden haha.

Nu is het voor mij alleen nog te hopen dat ze geen echte poedel sturen 😆

Geniet van je uitje.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 18, 2025

Gefeliciteerd ​@Noordzee, ​@RBxx en ook ​@Roy74
Ook alle credits naar mijn vrouw die een hoop ‘kattenhoofdjes’ heeft weten te plaatsen. 
Wat ik al eerder gemeld heb, was deze erg leuk opgezet. Top! Nu naar de andere opgaven. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

...Ik vraag me ook af of ieder baasje via het forum te koppelen was. Hele goede vraag. Wellicht dat ​@Alexandra van KPN als quiz master daar nog wat over kan vertellen? Ik wilde verder geen guerilla technieken inzetten omdat ik me ook aan de gedragscode dien te houden haha.

Zeker een goede vraag! En nee, niemand had álle katten kunnen vinden want ze zijn niet allemaal genoemd in (onder andere) de huisdierentopics. Vandaar dat het de bonusvraag was, voor de leuk! Geen must om goed te raden, wel een leuke puzzel voor wie zin had in een extra uitdaging 😊

Hehe, dat zou wel zielig zijn voor de poedel, als we die in een doosje zouden stoppen 🤣 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 19, 2025

En nee, niemand had álle katten kunnen vinden want ze zijn niet allemaal genoemd in (onder andere) de huisdierentopics. Vandaar dat het de bonusvraag was, voor de leuk! Geen must om goed te raden, wel een leuke puzzel voor wie zin had in een extra uitdaging 

Daardoor heb ik zo'n beetje het halve forum uitgespit. 😂

Zo heb ik in dit topic ook nog wat gegevens kunnen opsnorren: 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dan zou je in plaats van een kat in de zak vinden een hond in de zak vinden. Maken we een nieuwe variant op het welbekende gezegde. 😆

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 19, 2025

Dan zou je in plaats van een kat in de zak vinden een hond in de zak vinden. Maken we een nieuwe variant op het welbekende gezegde. 😆

Tijd voor een 10 voor taal kopbreker 🙃

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 4, 2025

@RBxx ​@driemaster ​@Roy74 

Ik zie in de app dat er morgen een brievenbuspakketje uit Groningen aangekondigd wordt. Bij jullie ook? Houdt in ieder geval jullie brievenbus in de gaten. 😎

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

@RBxx ​@driemaster ​@Roy74 

Ik zie in de app dat er morgen een brievenbuspakketje uit Groningen aangekondigd wordt. Bij jullie ook? Houdt in ieder geval jullie brievenbus in de gaten. 😎

Ja ik zie het nu ook. Past door de brievenbus staat er. Arme poedel 😂 maar als de post goed duwt kan het misschien net.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 4, 2025

@Noordzee …mmmm… ‘toevallig’ was ik vandaag in Groningen. Heb de prijs in real life overhandigd gekregen. Nogmaals dank, KPN!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

@Noordzee …mmmm… ‘toevallig’ was ik vandaag in Groningen. Heb de prijs in real life overhandigd gekregen. Nogmaals dank, KPN!

En geen foto’s maken van dit feestelijke moment?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 4, 2025

Ja ​@Noordzee , ik zie het ook aankomen in de PostNL app, een brievenbuspakketje.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 4, 2025

Helaas niet, onderweg in de auto vroeg mijn vrouw: “waarom hebben we geen (groeps)foto gemaakt?”. Inderdaad helemaal vergeten, het was ook zo gezellig met het community team, dat we dát vergeten zijn! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 4, 2025

Dat zijn we inderdaad ook helemaal vergeten te doen ​@driemaster. Het was inderdaad erg gezellig, leuk jullie in het echt te hebben gezien! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Helaas niet, onderweg in de auto vroeg mijn vrouw: “waarom hebben we geen (groeps)foto gemaakt?”. Inderdaad helemaal vergeten, het was ook zo gezellig met het community team, dat we dát vergeten zijn! 

De KPN koffie is ook lekker. Leuk om zo je prijs in ontvangst te nemen. Je bent onderweg naar Drenthe en dacht ik ga effe buurten.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 4, 2025

De KPN koffie is ook lekker. Leuk om zo je prijs in ontvangst te nemen. Je bent onderweg naar Drenthe en dacht ik ga effe buurten.

De koffie☕️ was inderdaad erg lekker, vergeet ook de mergpijp niet, die was ook niet verkeerd! Inderdaad: het is in de buurt. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Heb ik de mergpijpen vandaag op kantoor gemist?! Verdorie, dat zijn een van mijn favoriete koeken. 😢

En natuurlijk jammer dat ik ​@driemaster heb gemist. 😞

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Heb ik de mergpijpen vandaag op kantoor gemist?! Verdorie, dat zijn een van mijn favoriete koeken. 😢

En natuurlijk jammer dat ik ​@driemaster heb gemist. 😞

Mergpijpen haha. Het gaat er stevig aan toe in Groningen 😬

Ik zou morgen maar eens subtiel vragen waar de mergpijpen allemaal zijn gebleven.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 4, 2025

@Roy74 In Groningen moet je ‘n ‘stevige bodem’ hebben 😜

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 4, 2025

Héél graag gedaan! 😊😁

Het was zó gezellig om jullie op de koffie te hebben en extra leuk om jouw vrouw ontmoet te hebben. Leuk stel zijn jullie: jullie interactie is heel leuk om te zien! 🥰

Hopelijk ook nog goed geslaagd met shoppen? Geniet nog van Drenthe! 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 4, 2025

Ook ik zie post uit Groningen, beetje jammer alleen dat het door de brievenbus past. Had de stille hoop dat er meteen een kerstbal bij zou zitten….😇 Desalniettemin ben ik zeker blij met deze prijs. Afgelopen weken voldoende tijd gehad om te puzzelen doordat ik op dit moment thuis zit met een beknelde zenuw in mijn nek. Komende weken maar de attenkalender blijven volgen voor de kerstbal. 
Het zal in ieder geval geen kat in de zak zijn zoals dat hier thuis wel het geval is….