Skip to main content

Het is bijna Pasen, tijd voor een leuke winactie! De paaseitjes komen je overal om de oren, dus je hebt vast al genoeg kunnen oefenen met paaseitjes tellen.. Doe je mee met onze Paas-winactie?

Deze winactie is gesloten, de winnaars zijn bekend gemaakt! Heb je leuke ideeën of suggesties voor een volgende winactie? Dat vinden we leuk en lezen we graag: deel het met ons in de opmerkingen 😊

Raad jij het aantal paaseitjes?

Dus de grote vraag is: Hoeveel paaseitjes zitten er in onze paaseitjespot? We zijn benieuwd of jullie het kunnen raden 😁🐰

Je kunt een after-Pasen kleinigheidje winnen! Uit de goede (of bijna goede😉) antwoorden zoeken wij een paar winnaars uit. Volgende week, dus net na de Pasen, maken we de winnaars bekend.

Let op: Zorg je dat je alvast je naam en adresgegevens in je profiel hebt staan? Dan kunnen wij de winnaars snel blij maken met hun prijs 😊

En jij? Heb jij leuke plannen voor Pasen? 

Alvast een heel fijn en knus Pasen toegewenst van ons Community team voor jullie 💚

A je to, verplaats die pot maar even naar mijn huis 😁

Ik wou delen, maar hoe kan ik de eitjes in een A5 KPN envelop doen?

mogen ook niet kpn klanten meedoen ?

Ik zou niet weten waarom niet. Voel je thuis bij KPN 😁

A je to, verplaats die pot maar even naar mijn huis 😁

Ik wou delen, maar hoe kan ik de eitjes in een A5 KPN envelop doen?

In de envelop en dan even aanduwen 😂

Natuurlijk, dus kom maar door met jouw gok, ​@MR_CHIP!

😇

Om heel eerlijk te zijn: deze paaseitjes zijn van onze digitale buren, de collega’s van Webcare. Onze snoeppot houdt het maximaal anderhalve dag vol 😅🤪 Ik zal maar niet verklappen wie het meeste in die pot graaien… 🫣 (kunnen we ook wel een raadspelletje van maken)

Er zitten toch geen drop sleutels in ​@Shyrin van KPN ? 😛

Zat er maar een sleutel op die pot 😝

Ik zal maar niet verklappen wie het meeste in die pot graaien… 🫣 (kunnen we ook wel een raadspelletje van maken)

Het gaat kennelijk om meervoud. Dan vermoed ik ​@Erik van KPN en ​@Sanne van KPN . 😋🤗

Aanvullende hint, voor eventuele aanpassingen 😄 Ik eet koolhydraatarm 😁

Zat er maar een sleutel op die pot

Zo van de pot gerukt.

De deksel bedoel ik.

Ik zeg…..57!

Wij gaan voor 83 stuks 🥚🥚🥚 in de pot.

Het zijn er 64 stuks

Ik ga voor de 69 ( 😛 )

49 stuks 🧐

Ik zal maar niet verklappen wie het meeste in die pot graaien… 🫣 (kunnen we ook wel een raadspelletje van maken)

Het gaat kennelijk om meervoud. Dan vermoed ik ​@Erik van KPN en ​@Sanne van KPN . 😋🤗

Hahaha ik ben het niet! Maar goede poging. 😁

48 stuks 

Ik denk dat het 55 🥚-jes zijn welke in de pot zitten. 

Haha, op de basisschool hadden we eens een ROVA meeloopdag. Mocht ik als eerste raden hoeveel (gerecyclede) batterijen er in een pot zaten. Ik zat echt compleet, maar echt compleet, mis. 😂

Nu had ik het idee van 64, maar dat heeft ​@mink2u al gezegd, dus ik ga voor 65!

Fijn Pasen iedereen :)

Wij gaan voor 70 stuks

116 stuks

74 paaseitjes.

Spannend spannend! Leuk dat jullie meedoen 😁

Mijn vrouw zegt 58 stuks… mag je eigenlijk twee keer meedoen?? 

¼ Pi D kwadraat = 0,785 * 100 = 78,5. Naar beneden afgerond worden dat 78 eitjes want halve eieren bestaan niet! Hoewel, beter een half ei dan een lege dop, het kan dus wel?? Ik blijf toch bij mijn 78 eitjes en voor de moderatoren: mijn profiel is compleet! 😉   

In dit mooie knutseldoosje pasten net 3 eitjes en die zijn al op!! 

Ik gok op 86 stuks.

Fijne en gezellige Paasdagen! 😘

Reageer