Skip to main content

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy

Daar zou ik ook blij van worden! Ik heb net sushi besteld, daar word ik op dit moment echt heel blij van!🍣🍙

Eigenlijk het tegenovergestelde van blij van, moet er een beetje van huilen maar wist niet zo goed waar ik het nou het beste kon delen.

Heb een gratis ijzeren pin als kado gekregen van de straat blijkbaar. 😫 Krijg hem er ook niet zelf uit dus de ANWB komt me als het goed is redden.

Dat wordt wat langer doorwerken vandaag. 😖

Een ijzeren pin met grote gevolgen 😯 Hopelijk is de ANWB er snel!

Hey, gratis ijzeren pin! Iets met gegeven paarden enzo 😁

Is de ANWB inmiddels komen opdagen?

Zeker! Kon helaas niet gepropt worden want het gat was te groot en de ANWB heeft me ijzeren souvenir weer mee genomen.

Die pin is groter dan ik had verwacht, geen wonder dat de band dat gevecht verloren heeft.

Je veters kleuren ook goed bij de kabels op de grond 🙃

Poahh

Oei ok, dat is ook wel een flink ding 😬 Nieuwe band er om en weer op pad? 

Heb een gratis ijzeren pin als kado gekregen van de straat blijkbaar. 😫 Krijg hem er ook niet zelf uit dus de ANWB komt me als het goed is redden.

Huh ? ik zou het wiel vervangen door het reserve wiel.
Of is dat ook al weggemoderniseerd ?

Huh ? ik zou het wiel vervangen door het reserve wiel.
Of is dat ook al weggemoderniseerd ?

Had gelukkig een reservewiel dus die zit er nu onder. Ben weer volledig inzetbaar en binnenkort even bij de dealer een nieuwe reserve band ophalen.

@Ik_Combineer Dat valt dan gelukkig nog mee. Ik kwam er laatst achter dat je band lek kan raken van een steentje in het profiel. Net een "nieuwe” auto en kwam er ook achter dat ik geen reservewiel had. Gelukkig konden ze er nog net een prop in schieten. Ik heb mijn KPN Bus trouwens ook binnen:

Busje komt zo 

Ik word blij van een mailtje van de Duo, waarin ze me vertellen dat de studieschuld volledig afgelost is 🎉

Vanmorgen een krabbel gezet onder een burgelijke stekkerdoos,…

Enig voordeel ik ga er 6pk op vooruit 😅 blijf een achterwieler rijden. En stekkeren kan vanaf  rechtsachter (ja, dat is een ding)

Van een Alfa Giulia Veloce naar een Elroq. Twee verschillende werelden, en de allereerste burgelijke keuze ooit. Maar die is weloverwogen gemaakt.

Zo is die samengesteld, van binnen alles aangevinkt behalve de optie voor automatisch inparkeren, elektrische bijrijderstoel en nog wat. Voorzien van 82KWh accu, 286pk. 

Ding weegt wel twee ton, dus wordt leuk met de wegenbelasting maar dat doet niet onder voor een gereden diesel van weleer in de jaren 2005/2010. Dus te overzien, het scheelt brandstof tanken, stekkeren kan thuis of kantoor en op kantoor is gratis 😅

Eerste 1000enden euros kunnen alvast door de gootsteen haha voor t eerst een geheel nieuwe auto is ook wel weer bijzonder,... Tweedehands wil ik elektrisch niet aan, dat is gewoon raar.

Zo, mooi ding ​@JB22_ ! Wanneer komt ‘ie?

Moet je straks je handtekening ook nog aanpassen 😁

@Erik van KPN Zo beter?

Mei is de verwachting, nou we zien wel heb er geen haast mee! Zolang het maar in de mooi weer periode is.

Wil voor woon/werk verkeer meer hybride reizen (lees als fiets of auto of gewoon thuis) het is maar 20km enkele reis. Dus snelweg op en af en je bent er al... Krijg vanaf meer dan 2km al reiskosten vergoeding, en we moeten tegenwoordig toch alle type reizen apart declareren… Dat maakte de keuze naar volledig elektrisch ook wel makkelijker, en kies gewoon de grootste accu. Heb je het meeste profijt van.

Daarbij speelt ook de rust in de auto, minder motor en omgevingslawaai een rol. Waardoor ik merkbaar veel relaxter aan het rijden ben en mij veel minder irriteer tijdens de reis en van groen blijf ik relaxed. Er kan 1000kg achter. Had liever wat meer, maar voor het meeste gebruik zoals de boottrailer 2x per jaar en het fietsenrekje iig voldoende. Interieur moet gewoon donker zijn qua materiaal. Hou niet van lichte kleuren in een auto.

Dit model is tegenwoordig gewoon een "kleine" auto. Maar je zit net wat hoger, fijnere instap geeft het ook wel en je hebt een bak aan ruimte, niet dat dat nodig is maar je hebt het toch maar. Dus als daily een prima autootje! 

Wat een vette auto! Toffe kleur ook!

Jaa, dank je wel! Kleur was niet zo lastig. Blauw, rood, zwart, grijs of wit was geen optie, dat zijn kleuren die ik ooit al eens heb gehad,... 😅

Ik word blij van dit nieuws! https://tweakers.net/nieuws/231412/electronic-arts-brengt-the-sims-1-en-2-vandaag-opnieuw-uit-op-pc.html 

Heb vroeger ontzettend veel tijd doorgebracht met het spelen van de Sims 1 en 2 en heb de Sims 1 Complete Edition gekocht van het eerste salaris van mijn eerste vakantiebaantje. 

Mij zien jullie een paar maand niet! 🙋🏻 (grapje, ik moet gewoon werken)

De berichtennotificatie;

😘

Soms heb je gewoon hele toffe klussen. Vaste telefonie is zakelijk zeker nog niet dood.

Dat zijn serieuze toestelletjes...

Dat zijn serieuze toestelletjes...

Ik moet wel eerlijk bekennen dat dit de leukere klussen zijn. Allereerst gewoon lekker groot en heel de dag kunnen rommelen, maar ook dat je even serieus moet gaan nadenken hoe je alles aan pakt. Die glas migraties zijn toch allemaal redelijk hetzelfde. Soms een kabel via een leiding en soms via de kruipruimte maar veel uitdaging is dat meestal niet. Gelukkig is KPN erg divers en ziet geen dag er hetzelfde uit.

‘t Doet mij ook terugdenken aan de tijd dat ik voor mijn baas allerlei leuks mocht doen. Toentertijd software installeren bij de klant, vanaf, jawel CD-ROM’s. Dat zijn vaak de kersjes op de taart die het werken veraangenamen. Leuk dat het deelt met ons!

Reageer