Skip to main content

Op rekening betalen factuur staat dat ik een HD ontvanger gratis voor digitenne.maar nooit ontvangen hoe kan dat dan 

 

Geen idee,

-nooit verstuurd,

-post hem kwijtgeraakt,

-verkeerd bezorgt,

-retour gestuurd omdat je niet thuis was en je hem niet opgehaald hebt bij het afhaalpunt,

-gestolen bij jou thuis voordat je hem hebt ontdekt dat die over de schutting was gegooid?

Kunnen zomaar wat variabelen zijn in waarom je hem niet hebt, maar hoe lang heb je die nooit ontvangen ontvanger al als gratis op je factuur staan?


Hallo @Elisabeth Driessen ,

De vraag is: Wil je een Digitenne ontvanger gaan gebruiken?

Bij sommige oude abonnementen zijn twee TV-ontvangers inbegrepen. De tweede ontvanger zou dan een Digitenne-ontvanger kunnen zijn. 

Maar bij verreweg de meeste abonnementen is maar één ontvanger inbegrepen en betaal je vijf euro per maand voor een extra ontvanger. 
 

Lang geleden had je bij KPN wel gratis Digitenne als je een ontvanger gekocht had. Maar deze regeling is een aantal jaar geleden stopgezet. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 


Hoi @Elisabeth Driessen, ik heb al even meegekeken. Ik zie 1 HD Ontvanger gratis op de factuur en onder jouw abonnement. Dat is de ontvanger waar je tv op kijkt. Dat is de enige gratis ontvanger van jouw abonnement. Dit is dus geen Digitenne ontvanger maar een gewone tv-ontvanger.