Skip to main content

Vandaag betaald om 1 extra tv aan te sluiten, inclusief betaling voor de extra ontvangers etc. Garantie dat alles het doet… Helaas, we kunnen geen commerciële zenders kijken. Ik heb geen tijd om alle forums door te lezen etc, daarom betalen we ook, om het te laten regelen. 
wie gaat dit oplossen?

Hallo @CW1982 welk merk en type extra decoder heb je ontvangen? Digitenne soms?


Hallo @CW1982 

Indien Digitenne : 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Laat de ontvanger aanstaan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. 

Een moderator stuurt dan een activatiesignaal. Het kan wel enkele dagen duren voordat je aan de beurt bent. 
 

Vind je dat te lang duren? Bel dan met 0800-0402 voor een activatiesignaal. 


Ik heb een experia box en een DEV…


Ik heb een experia box en een DEV…

Hallo @CW1982 wat is een DEV…?

 


Sorry, een DVS1200 :-)


Mijn tv staat nu aan trouwens….

Wellicht kan iemand op afstand iets doen.


Hallo @CW1982 KPN geeft geen garantie op de werking van een TV-decoder via een DVS1200.

Als je de tv-decoders omwisselt, verhuist het probleem dan ook mee?

Een Experiabox is een modem, welk merk en type tv-decoder(s) heb je?

 

 


Hallo @CW1982, door drukte op het forum, is er nu pas een KPN moderator die reageert. Ik zie dat er een KPN monteur bij jou is langs geweest. Ik ga er van uit dat de storing door deze monteur verholpen is. Mocht dit niet zo zijn, hoor ik dat graag.