Skip to main content

Volgens mij is de ontvanger (reeds enkele jaren oud) kapot. 

alles al via de aanwijzingen op internet geprobeerd, niks helpt.

Ik wil graag komende dinsdag een nieuwe ontvanger/antenne halen in Haarlem.

 

Met groet,

Gerardo Eijbersen

Zandvoort

Hallo @Govert1234 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Goedemorgen @Govert1234. Ik heb het voor je nagekeken. Je neemt op dit moment een Digitenne abonnement af met daarbij één Digitenne Basis Ontvanger. Het CAS-ID nummer dat jij hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel komt niet overeen met het CAS-ID wat ik terug vind in onze systemen. Het CAS nummer dat ik tegenkom eindigt op 7091. Wil je dat ik het CAS-ID dat jij hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel koppel aan jouw Digitenne abonnement? Waarschijnlijk is dat al voldoende om weer tv te kunnen kijken. 


@Govert1234 

Moet @Vikash inderdaad jouw abonnement koppelen aan het opgegeven CAS/ID-nummer? 


@Govert1234   Check 


Goedemorgen @Govert1234. Ik heb het voor je nagekeken. Je neemt op dit moment een Digitenne abonnement af met daarbij één Digitenne Basis Ontvanger. Het CAS-ID nummer dat jij hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel komt niet overeen met het CAS-ID wat ik terug vind in onze systemen. Het CAS nummer dat ik tegenkom eindigt op 7091. Wil je dat ik het CAS-ID dat jij hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel koppel aan jouw Digitenne abonnement? Waarschijnlijk is dat al voldoende om weer tv te kunnen kijken. 

@Govert1234 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het via een andere weg is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt dan hoor ik dat graag van je!😊