Het lukt mij niet om vie mijnkpn 1 kastje digitenne toe te voegen.
Op dit moment hebben we geen internet en tv monteur komt dinsdag.
Ik dacht ik actieveer ons digitenne kastje die op de camping staat dan haal ik die op hebben we in ieder geval tv.
Maar krijg het niet voor elkaar.
Graag wat hulp
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi @CharNo, welkom op ons forum! Ik zie dat Noordzee en Martijn je al een flink eind op weggeholpen hebben! Zonder abonnement heb je inderdaad gelukkig nog wel een paar zenders. Deze ontvanger weer echt activeren of koppelen aan een abonnement gaat helaas niet lukken. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's daar kunnen digitenne weer voor je bestellen. Daarbij wordt weer een nieuwe ontvanger opgestuurd. De oude kun je weer terugsturen, daar krijg je nog bericht over!
Via 0800-0402 kan je digitenne laten toevoegen,Maar je hebt er al 1 lees ik.Doet die het niet?Of wil je niet naar de camping om hem op te halen?Als je hem nu laat toevoegen krijg je hem waarschijnlijk pas maandag/dinsdag thuis,Ik weet niet of dat veel zin heeft..
Ik lees dat je al een Digitenne-ontvanger hebt. Dan zou je daarmee nu sowieso de NPO-zenders mee kunnen ontvangen.
Een moderator wil graag een activatiesignaal versturen als je een abonnement hebt lopen bij KPN. Dan kun je daarna alle zenders ontvangen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hoi @CharNo, welkom op ons forum! Ik zie dat Noordzee en Martijn je al een flink eind op weggeholpen hebben! Zonder abonnement heb je inderdaad gelukkig nog wel een paar zenders. Deze ontvanger weer echt activeren of koppelen aan een abonnement gaat helaas niet lukken. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's daar kunnen digitenne weer voor je bestellen. Daarbij wordt weer een nieuwe ontvanger opgestuurd. De oude kun je weer terugsturen, daar krijg je nog bericht over!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.