Skip to main content

Probleem doet zich voor sinds Februari.

Ik heb ZXV7200 met 100% ontvangst en via Wizzard en Uitgebreid zoeken kan ik alleen 6 TV zenders en 9 radio zenders ontvangen,

TV 1, 2, 3, 22, 33 en 34.

Postcode chack gedaan en alles is goed.

 

Bij de andere zenders staat “gecodeerd signaal” of iets dergelijks?

Is de ontvanger langere tijd niet gebruikt (langer dan 4 weken)?


Hallo @fdegenkamp ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen naar jouw ontvanger . Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 


Goedemorgen @fdegenkamp, zou je de gegevens waar hierboven om wordt gevraagd willen invullen en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag.


@fdegenkamp 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

KPN heeft een Pulse gestuurd om het apparaat opnieuw te initialiseren maar geen effect, we hebben 2 ZXV apparaten en beide laden maar 6 tv zenders. Dus heb alles geannuleerd en terug gestuurd. Ik ga iets anders gebruiken.