Skip to main content

Beste KPN,

Door een spoedopname in het verpleeghuis waren wij genoodzaakt om te verhuizen naar een verpleegtehuis. De bewoners moeten hier zelf hun aansluiting regelen, dus we hebben meteen de verhuizing aangevraagd. Nu duurt dit nog een aantal weken.

Zou om de tijd te overbruggen wellicht een noodpakket voor TV (digitenne) opgestuurd kunnen worden? Dat in ieder geval TV gekeken kan worden? Dit is wel toegezegd, maar tot op heden nog geen bevestiging gekregen dat het pakket is opgestuurd. En dit is het plezier op de dag, af en toe TV kijken. 

Mijn oma is 90 jaar oud en heeft geen wifi of ipad om op een andere manier toegang tot TV te krijgen, dus het zou heel fijn zijn als hier iets geregeld kan worden.

Goedemorgen @Mevr. Breevoort, welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het hectisch en snel schakelen is, voor jullie! Laten we kijken of en wanneer er een noodpakket Digitenne aangevraagd is, dan kunnen we dat in ieder geval afvinken.

In de regel wordt een noodpakket binnen 2 werkdagen verzonden en ontvang je per e-mail en SMS een bevestiging waar het noodpakket dan af te halen is: ik begrijp dat je deze nog niet ontvangen hebt. We kunnen het nakijken en wel als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
    Vermeld hier ook even de nieuwe postcode en huisnummer van jouw Oma en een contact mobiel nummer voor de bevestiging per SMS. 
    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Profiel is bijgewerkt. Hoor graag zo spoedig mogelijk van jullie. Dank!!


@Mevr. Breevoort We hebben een noodpakket naar een PostNL-punt gestuurd. Morgen kun je het pakketje ophalen ná 14.30uur. Let op! Het kan iets later zijn. Zodra het pakketje is afgeleverd door PostNL, ontvang je een sms. 

In een privébericht stuur ik de details over de verzending. 
 


Pakketje ontvangen en geïnstalleerd. Bedankt! Oma is super blij dat ze nu TV kan kijkenÂ