Skip to main content
Vraag

E-mail adres opgeheven en niet goed afgehandeld

• 1 februari 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Na meer dan 55 jaar klant te zijn bij KPN, toen nog Ptt, ging ik verhuizen. Ik denk, laat ik er vroeg bij zijn, want bij vorige gelegenheden bleek het overzetten na een afsluiting van het net, heel erg lang te moeten duren. Afijn, ik kreeg de eerste dag na de verhuizing, zo'n anderhalve maand later dus, te horen dat ze niet bij de server konden komen, vanwege een stelling die in de weg zou staan, verderop in de straat. Dat zou wel eens lang kunnen duren, hopelijk nog binnen een maand, maar kon ook zo maar een half jaar gaan duren!! Dat vond ik te gortig. Na wat onvriendelijkheden over en weer, ik werd eigenlijk gewoon uitgescholden door de telefoon door een medewerker die ws zijn dag niet had, besloot ik per direct over te stappen naar de concurrent, Binnen een dag had ik aansluiting, voor al mijn apparaten. Niet alleen dat, maar, zelfs nadat alle kortingen verlopen waren, bleek ik ongeveer een derde  van het abonnementsgeld teveel te hebben betaald…. en dat dan vele jaren… dat was een shock, maar soit, dacht ik, move on, niet terugkijken, eigen schuld, dikke bult en meer van dat soort gedachtes. Begin dit jaar kwam een mailtje van kpn dat ze mijn email adres af zouden sluiten, dat ik daar rekening mee moest houden en dat ik dus snel al mijn contacten en adressen moest overzetten, iets waar ik vreselijk tegenop zag, want dat was behoorlijk veel, jarenlang opgebouwd. Dus ik belde op en een aardige dame vd klantenservice wilde me als douceurtje wel helpen, door me 6 maanden verlenging vh email adres aan te bieden, iets wat ik uiteraard met beide handen aangreep. Indertijd was dit emailadres bij Planet afgesloten, iets wat MIJN persoonlijke adres zou worden en waar niemand meer aan kon komen. Niet dus. Na 3 weken na het laatste telefoontje met de servicedesk is mijn email afgesloten. Helaas heb ik niet de tijd gekregen alles over te zetten. Omdat ik begin dit jaar betrokken was in een flink auto-ongeluk, met oa een gebroken rib, plus..moest ik mijn computertijd tot een minimum beperken. Ik heb net gebeld en KPN meldt doodleuk dat ze er absoluut niets aan kunnen veranderen (!) Afijn, nu zit ik dus, Niet alleen is mijn email zonder pardon opgeheven, ook krijg ik na ruim 55 jaar klant te zijn geweest bij KPN, een flinke trap na, bedankt KPN!!
Wat een k*t bedrijf en wat word je er schofterig behandeld!!

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8012 reacties
  • 1 februari 2025

Beste ​@Qcum een heel verhaal, samengevat begrijp ik dat je overgestapt bent naar een concurrent en dan is het standaard, dat je emailaccounts nog maximaal 6 maanden blijven bestaan en dan vervallen.

Bij KPN is het mogelijk, om bij vertrek aan te geven dat je je account wilt behouden en bij KPN kan dat voor de somma van €7,50 per maand, dan kun je maximaal 6 accounts met 10 aliassen per account beheren. 

Dat heeft de klantenservice van KPN je blijkbaar niet aangeboden, maar wel 6 maanden gratis verlenging, die je waarschijnlijk niet zwart-op-wit hebt gekregen en zijn je accounts volgens de normale procedure alsnog ongedaan gemaakt.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27339 reacties
  • 3 februari 2025

Hoi ​@Qcum . Heel spijtig om te lezen hoe dit allemaal gegaan is.

Als jij al 6 maanden over bent naar die andere provider is je e-mail adres helaas wel weg.  Daar kan ik met de beste wil van de wereld niks meer aan veranderen :-(

Reageer