Skip to main content

E-mail instellen in nieuwe Outlook accepteert het e-mailadres niet

• 27 januari 2025
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoi, ik ben zo'n oma en heb hetzelfde probleem: Ik moet inmiddels overstappen naar het nieuwe outlook (ik krijg al geen toegang meer naar mijn oude mail) maar ik krijg bij het opgeven van mijn email adres eindigend op kpnplanet.nl ook de pop up foutmelding :

De gebruikersnaam is mogelijk onjuist. Controleer of u deze juist hebt getypt. Neem anders contact op met uw beheerder.

Wat kan ik doen? Ik heb nu helemaal geen toegang tot email meer.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 7778 reacties
  • 27 januari 2025

Beste ​@Marieah je hebt altijd toegang tot je email via de KPN Webmail

Een gebruikersnaam bij Outlook is in de regel je complete email-adres, dus naam@kpnplanet.nl

Succes.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3450 reacties
  • 27 januari 2025

​@Marieah 

Je kunt altijd met jouw smartphone of bijv. laptop inloggen m.b.v. een browser bij de KPN webmail en daar jouw email lezen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • 6630 reacties
  • 28 januari 2025

Hoi ​@Marieah welkom op de KPN Community! Ik snap volkomen dat dit verwarrend over kan komen. Is het overzetten nog gelukt? Je kan altijd terugvallen op de webmail zoals aangeven en op deze pagina vindt je meer informatie over het instellen van de KPN E-mail

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 januari 2025

Inmiddels is het gelukt met hulp van kpn helpdesk. Bedankt voor jullie reacties!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • 6630 reacties
  • 31 januari 2025

Dat is goed om te horen ​@Marieah. Wat fijn dat het gelukt is. Ik wens je een fijn weekend en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Reageer