Skip to main content

Ik was eerder abonnee bij jullie. Toen ik destijds opzegde wilde ik wel mijn emailaccount behouden. Dit kon en daar moest ik toen € 7,50 per maand voor betalen. Nu zijn wij sinds december 2024 weer klant bij jullie (TV, Internet en bellen abonnement) en zou deze extra betaling moeten stoppen, dit is mij destijds ook toegezegd. Omdat er toch telkens € 7,50 werd afgeschreven heb ik 2 maanden geleden contact met jullie opgenomen dat ik deze € 7,50 onterecht nog steeds aan het betalen ben voor het behoud van mijn emailadres en toen is mij verteld dat er nog t/m april € 7,50 zou worden ingehouden, wat ik ook niet vind kloppen trouwens. Maar nu heb ik dus in mei wederom een factuur ontvangen. Graag hierop reageren via het bij jullie bekende emailadres. Met vriendelijke groet, Lenny

@LM070184 

Ik neem aan dat je “december 2023” bedoelt ?

Is/Zijn jouw/jullie oude KPN emailadres(sen) al overgezet naar het nieuwe abonnement (Kijk daarvoor in “Mijn KPN”) ?

Bel met de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) om dat/die emailaccount(s) in zijn geheel over te laten zetten naar het nieuwe abonnement (per abonnement kun je 6 gratis emailaccounts aanmaken). Tegelijkertijd moet je dan ook vragen om het “email only” abonnement op te heffen.

Naar mijn mening heeft de KPN hier een forse steek heeft laten vallen. Ik hoop dan ook dat je het teveel betaalde bedrag terug kan krijgen.


Reageer