Skip to main content

Beste,

Ik heb jaren een email only abonnement gehad en deze wil ik nu koppelen met mijn thuis abonnement zodat ik niet steeds elke maand 7,50 weg gooi.

Ik ben al 3 maanden bezig en elke keer wordt er aan de telefoon gezegd dat het geregeld is, maar toch blijf ik steeds elke maand een factuur krijgen.

Ik heb 0,0 vertrouwen meer in jullie telefonische klantenservice en wil nou eindelijk eens dat het opgelost wordt.

Als jullie graag een klant kwijt willen dan is het ook prima, dan zeg ik namelijk al mijn contracten bij jullie op.

 

Met vriendelijke groet,

 

Diego

@Diegot 

Dit is inderdaad een ZEER “slechte beurt” van de KPN !!!!!!!!!!!!! Klacht indienen ? Bel 0800 - 0402 !!!

Kijk eens in email.kpn.com . Hangt daar dat “email only” emailadres al aan jouw abonnement ?

De KPN (tel. 0800 - 0402 ) kan het gehele account (+ emails) overzetten naar dat thuisabonnement.

Wil je het emailadres als een alias aan een bestaand emailaccount laten hangen zorg er dan voor dat je eerst alle email naar het nieuwe emailaccount hebt gekopieerd voordat je de KPN dat “email only” emailadres laat overzetten en het emailadres/-abonnement laat opheffen.


@WMG-N 

 

Ja ik heb ondertussen al 3x aan de telefoon gehangen om mijn email adres over te zetten van mijn email only naar mijn kpn thuis. Alle 3 de keren zeggen ze " ja nu is het echt gelukt", maar je raadt het al er is nog helemaal niks gelukt.

 

Als ik jou tip volg via email.kpn.com dan zie ik dat achter mijn klant nummer van email only het email adres staat en achter het klantnummer van kpn thuis geen email adres.

Dan is mijn conclusie dat ze nog helemaal niks geregeld hebben.

 

Ik ben benieuwd of de kpn forum medewerker me nou eens definitief kan helpen, want telefonisch heb ik het ondertussen al opgegeven.

 

Met vriendelijke groet,

 

Diego 


@Diegot

Ja, dan zou de KPN dat account gewoon moeten kunnen overzetten met behoud van alle emails. Het enige wat nog een probleem zou kunnen zijn is dat beide abonnementen een verschillend adres zou kunnen hebben (denk: door een verhuizing). Dit moet inderdaad door iemand hoger in de KPN organisatie worden opgelost.


@WMG-N 

Dat beide klantnummers een ander adres hebben klopt inderdaad.

Mijn email only staat nog op mijn vorige adres.

Mijn kpn thuis staat op mijn huidige adres.

Dit kan ik ook niet aanpassen.

Alleen als het door iemand hoger binnen kpn opgelost moet worden snap ik dan wel, alleen snap ik dan niet waarom ik nu al 3x voorgelogen ben dat het gelukt is.

 

@KPN graag een reactie van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Diego

 

 


@Diegot 

Ik heb geen probleem met veranderen van mijn adres in “Mijn KPN”. raar, dit roept alleen meer vragen op.


@WMG-N 

Met lood in mijn schoenen voor de 4e keer naar de klantenservice gebeld.

Nu kreeg ik iemand aan de lijn die gelijk al zag dat beide adressen niet overeen kwamen waardoor het abonnement nooit over gezet kon worden.

Hij heeft het adres aangepast en daarna de mail adressen juist gekoppeld.

Bedankt voor je tip.

@KPN een dikke pluim voor Koert van de klantenservice Enschede die mij wel echt geholpen heeft. Hier kunnen de andere 3 collega's wat van leren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Diego


Fijn dat het uiteindelijk gelukt is @Diegot! Dankjewel voor het delen. Ik zorg dat jouw pluim op de juiste plek terecht komt 💚


Reageer