Skip to main content
Antwoord

E-mails plots verdwenen

• February 7, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

In KPN-Webmail beschik ik over 4 accounts op één daarvan zijn alle mails verdwenen en kan ze nergens terugvinden dus ook niet in de prullebak. De andere drie accounts zijn wel gevuld met mail. De mails in die map zijn ook niet beschikbaar via Outlook en mijn mobiel. Hoe krijg ik ze terug?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Breuk2382 en welkom bij de KPN Community. Aii, ik snap dat het schrikken is als de mails ineens verdwenen zijn. 

Heb je deze e-mail ook actief op andere apparaten? Kan het zijn dat daar de mails per ongeluk gewist zijn?
Staan ze ook niet meer online op de webmail? Zo niet, dan wordt het lastig om ze terug te halen, maar ik lees in een ander topic dat het soms kan lukken. 

Als je een belafspraak met ons maakt dan kan mijn collega kijken wat er gedaan kan worden. Hopelijk zijn ze toch weer terug te halen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 8, 2025

Hi ​@Breuk2382 en welkom bij de KPN Community. Aii, ik snap dat het schrikken is als de mails ineens verdwenen zijn. 

Heb je deze e-mail ook actief op andere apparaten? Kan het zijn dat daar de mails per ongeluk gewist zijn?
Staan ze ook niet meer online op de webmail? Zo niet, dan wordt het lastig om ze terug te halen, maar ik lees in een ander topic dat het soms kan lukken. 

Als je een belafspraak met ons maakt dan kan mijn collega kijken wat er gedaan kan worden. Hopelijk zijn ze toch weer terug te halen!