Skip to main content
Beantwoord

Filter regels ook kunnen toepassen op de spamfolder

  • 30 July 2024
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Het zou mijns inziens een geweldige functionaliteit zijn als je bij de filter regels kunt instellen dat die (alleen) uitgevoerd moeten worden op mails in de spamfolder. Nu zijn de filter regels enkel voor mails in de inbox van toepassing.

Hiermee zou je mails die ten onrechte als spam gekenmerkt zijn automatisch terug kunnen plaatsen naar de inbox. Dit is naar mijn mening een best vaak gehoorde wens.

Maar ook het automatisch verwijderen van spam zou hiermee ingericht kunnen worden.

Tevens zouden mails van geblokkeerde verzenders ook niet in de spamfolder geplaatst mogen worden en dat is helaas nu wel het geval als zo’n mail als spam gekenmerkt wordt.

 

Ik hoop dat KPN hier iets mee wil gaan doen.

 

Daarnaast zou het heel mooi zijn als je zou kunnen zien hoe vaak een filter regel uitgevoerd is zodat je niet meer benodigde regels eenvoudig kunt herkennen.

'k Ga het doorgeven. Kom er op terug als ik een terugkoppeling krijg.


Mailteam gaat dit doorgeven aan de leverancier. Geen garanties of het dan ook daar op de roadmap komt en uitgevoerd wordt, maar het is in ieder geval stap 1. Als ik meer terugkoppeling krijg hoor je het. 


Reageer