Skip to main content
Vraag

Foto's en links in een nieuwsbrief werken niet bij één e-mailadres

• May 29, 2026
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik ontvang eens per week een nieuwsbrief van een organisatie. De afbeeldingen worden niet getoond en de links naar websites werken niet. Bij andere providers en mobiel werkt het wel.

5 reacties

• May 29, 2026

Beste ​@Peter Schrieken hoe ontvang je de mail, via de KPN Webmail of een eigen mailprogramma?

Ik denk via KPN webmail. Het is alleen bij mij thuis op zowel laptop, tablet en smartphone. Deze werken via mijn KPN- wifi.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Peter Schrieken en welkom bij de KPN Community! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 🙂

Als je de webmail gebruikt dan is dit via de webbrowser. Via dit linkje: KPN Webmail
Klopt dat? Zo ja, wordt er dan bijvoorbeeld wel aangegeven dat de afbeeldingen niet gedownload zijn? Wat gebeurt er als je op de linkjes in de mail klikt, krijg je een foutmelding te zien? 

Ze belanden niet toevallig in je spam map? Als je ze dan namelijk als niet spam markeert dan leert ons spamfilter daarvan en zal het de mails na een poosje niet meer in de spam zetten. 
Ik hoor het graag!

Van de foto's in de e-mail tussen de tekst is alleen het kader gegeven.

De links openen het adres in Firefox maar de website wordt niet geopend.

JanV44
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 31, 2026

@Peter Schrieken : (1) Zet het email-adres van de afzender in je contacten (2) foto’s in een kader duiden er op dat de afzender wordt geweerd; dan krijg je in KPN Webmail deze:

Bij KPN Webmail worden afbeeldingen standaard geblokkeerd om je privacy te beschermen tegen verborgen volgpixels (tracking). Je kunt dit eenvoudig aanpassen via de instellingen van je mailbox. Je kan in de instellingen (radertje rechtsboven) kijken of het emailadres toevallig al bij de geblokkeerde afzenders staat. 

Strikte Firefox-instellingen:!--tgqphd|[]--> Je hebt mogelijk Enhanced Tracking Protection!--tgqphd|[]--> (Verbeterde bescherming tegen volgen) of een adblocker (zoals uBlock Origin) in Firefox ingeschakeld. Deze extensies blokkeren externe trackers en onbekende bronnen (zoals externe mailservers) streng.