Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg spam van onder andere KPN op mijn Hotmail account

  • 2 August 2024
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik heb een hotmail account en de laatste tijd krijg ik onwijs veel ongewenste maitjes. Deze worden overigens gelijk in de ongewenste map verplaatst. De mails varieren van cadeaubonnen, antivirusabonnementen die verlopen zijn, maar ook van aanmeldingspogingen van KPN of Facebook. De berichten in ongewenste mail hebben een vraagteken en de domein naam wordt niet weergegeven (geverifeerd adres).  Ik heb overal mijn wachtwoorden al aangepast. Kan ik er vanuit gaan dat dit nepmails zijn en kan ik alleen maar rapporteren. Sommige mails zijn namelijk niet eens te blokkeren.

 

Ik krijg er een beetje stress van dat die mailtjes binnenkomen, want wanneer is het echt zo?

 

Vriendelijke groet,

EA

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

@EAVH999

Ik neem aan dat je (alleen) een KPN mobiel abonnement hebt ? Een KPN mobiel abonnement komt zonder een KPN emailaccount. Hier kan de KPN niks aan doen. De berichten worden alleen door de KPN doorgegeven zonder dat de KPN de spamemails eruit haalt. Dit moet je bij Hotmail aankaarten.

Desondanks kan ik je nog wel een tip geven om de hoeveelheid spam te verminderen:

Of zie hier:

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/tien-tips-om-spam-te-beperken-55f756e8-688b-41c3-a086-8f68ccc592f6

 

Admin: meeverplaatst


Reageer