Skip to main content

goeden dag

ik kwam er pas geleden achter dat mijn mail adres van Telfort nog eenĀ  aantal koppelingen had zoals mijn appel id maar ik ben aan het zoeken geweest maar ik kan niet meer inloggen omdat ik mijn ww. kwijt ben is hier nog wat aan te doen kan ik dit mail adres nog koppelen aan mij Gmail account of is hier een andere oplossing voorĀ 

@Rudolf VerhagenĀ 

Maak een nieuw KPN ID aan bij ā€œMijn KPNā€ en kies de optie ā€œwachtwoord vergetenā€. Dan kun je weer bij ā€œMijn KPNā€ inloggen voor jouw Telfort emailaccount en andere wachtwoorden wijzigen.

Daarna kun je ook bij andere accounts (bijv. Apple ID) ook de optie ā€œWachtwoord vergetenā€ kiezen. Het wachtwoord voor bijv. Apple ID zou overigens anders moeten zijn dan jouw wachtwoorden bij de KPN. Althans, dat is de veiligste manier voor het gebruik van wachtwoorden.

Heb je nog wel een Telfort emailadres en KPN abonnement ? Zo nee, dan moet je kijken of een kennis / vriend nog een KPN emailaccount heeft. Dan kun je daar tijdelijk dat oude emailaccount of emailadres laten aanmaken, zodat je jouw inloggegevens voor bijv. het Apple ID kunt veranderen.


Reageer