Skip to main content
Beantwoord

Kan in Turkije al dagen niet inloggen op de webmail

  • 15 September 2024
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

IK BEN IN TURKIJE EN KAN AL DAGEN NIET INLOGGEN OP KPN EN TELFORT WEBMAIL.

IK PROBEER CONTACT TE KRIJGEN MET MEDEWERKER VIA CHAT MAAR KRIJG ELKE KER ONZIN VAN DE CHATBOT, ZE WILLEN ME TERUG BELLEN MAAR DAT GAAT NIET WANT MIJN BELBUNDEL IS NIET GELDIOG IN TURKIJE, WAT EEN PUINHOOP MET KPN OP DEZE MANIER DAT ER GEEN LIVE MEDEWERKER TE BEREIKEN IS, JE LOOPT IN KRINGETJES ROND, ZEER FRUSTREREND TE NOEMEN

Uw Caps Lock staat aan zo te zien. Wellicht dat het inloggen daardoor niet lukt?


nee dat komt daar niet door, caps lock is aan omdat ik er een beetje genoeg van heb op elke keer hetzelfde uit te moeten leggen, je wordt een beetje hopeloos van die kpn chatbot, kan gewoon niet inloggen op mijn telfort webmail of kpn webmail, vanwege technische redenen, is al dagen lang zo, ik kan niet in mijn mailbox 

 


kan gewoon geen live medewerker aan op de chat krijgen om het uit te leggen, en dan kan ik alleen bellen of terug gebeld worden maar aangezien ik in turkije zit kost me dit dadelijk een vermogen aan belkosten, dat je toch gewoon iemand aan de chat kan spreken om te zien waarom ik niet kan inloggen in mijn mailbox, belachelijk


Een tijd geleden kon je vanuit het buitenland bellen met:

+31 6 1200 1200

Weet niet of dit nummer nog actief is.

 

​


Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen?


@Henny Thijssen 

Kan je eens in dit topic kijken naar het beste antwoord. Wellicht helpt het ook bij jou. 
 

 


De helpdesk van KPN is morgen weer open voor dit soort zaken @Henny Thijssen via +31612001200


Reageer