Skip to main content
Beantwoord

Koppelen oude hetnet mailadres met KPN ID

• March 28, 2025
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik gebruik al jaren een mailadres van hetnet. Dit is natuurlijk overgenomen door KPN. Nu hebben wij recentelijk ook een internet en tv abonnement bij KPN, en daarbij ook een KPN ID. Maar het mailadres lijkt niet gekoppeld aan dit KPN ID. Als ik navigeer naar email.kpn.com staat hij er niet, waardoor ik bijvoorbeeld het wachtwoord niet kan wijzigen. Hoe kan dit mailadres toegevoegd worden?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Riton-63 

Als het al een bestaand e-mailadres was voor je het recente KPN abonnement afsloot dan zal het daar vast niet aan gekoppeld zijn, proberen toe te voegen zal dan ook niet lukken.

Betaal je ook nog voor een email only account aan KPN?

Via de klantenservice kan je dat hetnet mailaccount laten koppelen aan je huidige KPN internet abonnement.
Je kan hiervoor een belafspraak maken (stuk naar beneden scrollen op die pagina), de KPN klantenservice belt je dan op een moment dat het jou uitkomt.

Als je een email only abonnement hebt kan je dat ook gelijk opzeggen tijdens die belafspraak.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 28, 2025

Beste ​@Riton-63 je hebt nu waarschijnlijk een mailaccount met ...@kpnmail.nl

Als je daarmee inlogt kun je je ...@hetnet.nl toevoegen als alias onder je @kpnmail.nl account.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 29, 2025

Beste ​@JanD,

Daar lijkt het niet op. Aan mijn account is geen mailadres gekoppeld met ...@kpnmail.nl. als ik inloggen bij email.kpn.com staat er geen enkel gekoppeld mailadres.  Terwijl mijn hetnet mailadres wel gewoon nog in gebruik is. En bij kpn is het hetnet mailadres ook bekend als communicatiekanaal. 

• March 29, 2025

Beste ​@JanD,

Daar lijkt het niet op. Aan mijn account is geen mailadres gekoppeld met ...@kpnmail.nl. als ik inloggen bij email.kpn.com staat er geen enkel gekoppeld mailadres.

Er staan wel kpn emailadressen, 1 of meerdere. Daar kun je op klikken. Vervolgens moet je soms even wachten. De pagina doet er soms zowat 10 seconden over voordat die reageert. Dan zie je welke aliassen er aan dat hoofd emailadres gekoppeld zijn. Ergens daar moet die tussen staan.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 29, 2025

Beste ​@Riton-63 dan een ...@kpnmail.nl account aanmaken en daaronder het @hetnet.nl account hangen als alias, zoals ik eerder beschreef.

Je kunt volgens mij niet een ...@het.nl als account aanmaken, maar proberen kan altijd, lukt het niet  dan als alias aanmaken zoals ik eerder beschreef.

• Antwoord
  • March 29, 2025

Hallo ​@Riton-63 

Als het al een bestaand e-mailadres was voor je het recente KPN abonnement afsloot dan zal het daar vast niet aan gekoppeld zijn, proberen toe te voegen zal dan ook niet lukken.

Betaal je ook nog voor een email only account aan KPN?

Via de klantenservice kan je dat hetnet mailaccount laten koppelen aan je huidige KPN internet abonnement.
Je kan hiervoor een belafspraak maken (stuk naar beneden scrollen op die pagina), de KPN klantenservice belt je dan op een moment dat het jou uitkomt.

Als je een email only abonnement hebt kan je dat ook gelijk opzeggen tijdens die belafspraak.