Skip to main content
Vraag

KPN Cloud bestanden verdwenen

• March 9, 2026
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Tussen vorige week en deze week zijn er een aantal mappen van mijn KPN Cloud verdwenen.

Ik heb een nieuwe laptop en daarop KPN CLoud geïnstalleerd en toen leek alles te werken. Nu log ik via de app in en via de webmail functie maar op beide locaties kan ik de bestanden niet vinden.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@chewie! Welkom op de KPN Community. Dat is natuurlijk erg vervelend, zeker als het om belangrijke bestanden gaat. Misschien is er nog een kans dat ze niet definitief weg zijn. Het kan namelijk zijn dat de mappen of bestanden in de prullenbak terecht zijn gekomen. Bestanden die worden verwijderd (bijvoorbeeld door synchronisatie met een nieuw apparaat) blijven daar vaak nog een tijd staan. Heb je dat al eens gecontroleerd? 

Voor extra uitleg en stappen kun je ook deze twee artikelen uit onze Kennisbank bekijken:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2026

Helaas, natuurlijk direct prullenbak etc omgekeerd maar niets te vinden. Ik gebruik de Cloud al zeker 5 jaar en tot op heden wel oke alhoewel de app erg traag is en vaak ook niet direct opstart.

Het zijn twee volledige mappen die helemaal weg zijn.  Kan KPN daar niet eens induiken? Ik had de KPN Cloud hiervoor speciaal in gebruik want het was persoonlijk belangrijke info.

Kan er niet door een medewerker meegekeken worden, dit lijkt me een probleem in het systeem.