Skip to main content
Antwoord

Krijgt degene die ik blokkeer een foutcode te zien?

• December 9, 2022
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Wanneer ik een mail ontvang van een afzender, die in mijn lijst van geblokkeerde mailadressen staat, krijgt die dan een foutmelding?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @midegi ,

Nee, dat niet. De afzender ontvangt daar geen melding van. Het effect van blokkeren is dat de ontvangen e-mail meteen in de prullenbak verdwijnt. Check je prullenbak maar eens. Ik zie bij mij daar ook e-mails staan van ongewenste afzenders, die mijn reguliere inbox niet gehaald hebben.    

Maar in sommige andere mailprogramma's zie je die e-mails kennelijk helemaal niet meer volgens Microsoft: 

https://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/all/wanneer-je-een-persoon-blokkeerd-in-je-mail-wat/245d5798-fb12-4b75-bf3a-39905029edb2

Hoe weet je of iemand je heeft geblokkeerd op de Mail?

Als je e-mails blokkeert van een contactpersoon, zal deze hiervan geen melding krijgen dat het geblokkeert is of dat het e-mailadres niet meer bestaat. De verzonden e-mails worden dan direct verwijderd in je account en je zal deze niet meer kunnen terughalen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 9, 2022

Hallo @midegi zet jezelf eens op die lijst en stuur jezelf dan een mail, dan weet je meteen het antwoord.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 9, 2022

Hallo @midegi ,

Nee, dat niet. De afzender ontvangt daar geen melding van. Het effect van blokkeren is dat de ontvangen e-mail meteen in de prullenbak verdwijnt. Check je prullenbak maar eens. Ik zie bij mij daar ook e-mails staan van ongewenste afzenders, die mijn reguliere inbox niet gehaald hebben.    

Maar in sommige andere mailprogramma's zie je die e-mails kennelijk helemaal niet meer volgens Microsoft: 

https://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/all/wanneer-je-een-persoon-blokkeerd-in-je-mail-wat/245d5798-fb12-4b75-bf3a-39905029edb2

Hoe weet je of iemand je heeft geblokkeerd op de Mail?

Als je e-mails blokkeert van een contactpersoon, zal deze hiervan geen melding krijgen dat het geblokkeert is of dat het e-mailadres niet meer bestaat. De verzonden e-mails worden dan direct verwijderd in je account en je zal deze niet meer kunnen terughalen.