Skip to main content

Krijg van KPN , nadat ik een nieuw modem heb ontvangen, een mail waarin staat dat ik via een link er voor moet zorgen dat mijn mailadressen behouden blijven.

Aanleiding hiervoor zou zijn dat ik overgestapt ben naar glasvezel.

Nu ben ik al 8 jaar geleden overgestapt naar glasvezel dus dit is onbegrijpelijk.

Bovendien werkt de link niet die in de mail staat .Ik heb angst dat mijn mailadressen hierdoor gaan vervallen.

Wat te doen ???

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kan je voortaan een apart topic aanmaken?

 

Wat is de afzender van de mail?


Hoi @toonka 
Niet verstandig om die link aan te klikken.
Je hoeft nooit je email aan te passen als je op glas overstapt.
Ik zou eerst maar even je computer op virussen gaan scannen want dat aanklikken van die link staat me niet aan…...


KPN heeft bevestigd dat het een echte mail van KPN is en dat er geen sprake is van “ spam / phising….”

Zij konden niet achterhalen waarom de mail verstuurd was .” geen angst dit ( vervallen van mails / cq mailadres) gaat niet gebeuren” was hun reactie.

ik ben niet gerustgesteld


@toonka : Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan controleer ik alles.


profiel aangevuld


Ik zie een paar mails over een nieuw modem.  En je hebt recent je KPN veilig aangepast.

Verder is er NIKS om je zorgen over te maken.  Ik zie trouwens nergens een bericht over mailadressen.   Ik vraag me af hoe mijn collega(s) daar bij komen.

 

Ik wil graag een kopie van die mail.  Ik stuur via een privébericht even een adres waar je 'm naartoe kunt sturen.  Dan kan ik daarna beoordelen of dit écht bij ons vandaan komt.


Dank voor de kopie van die bewuste mail, @toonka .

Ik heb je voor de zekerheid nog even gebeld want dit is een redelijk uniek geval.

De mail is ondertekend door Bob Mols.  Die beste man was 8 jaar geleden onze directeur.  De mail is verder ook professioneel opgesteld en zoals ze bij abuse al aangaven ís het ook daadwerkelijk een mail van ons.

Alleen is die 8 jaar te laat verstuurd, zo lijkt het nu.  Ik heb je gebeld om er zeker van te zijn dat jouw mailboxen op dit moment onder het juiste abonnement hangen. Dat is het geval.

Er hoeft dus niks te gebeuren en alles is goed. Ik hoop dat ik je heb kunnen geruststellen. 


Een  uniek geval, net zoals er wel eens fysieke post na jaren alsnog bij iemand in de bus valt.